Toon posts:

Speaker set veranderen?

Pagina: 1
Acties:
  • 168 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Goeie dag, ik wil een andere speaker set aanschaffen alleen zit ik met een probleem ik wil kwalitief niet op achter gaan.

Ik heb nu reciever van denon avr 2113 met front : wharfdale valdus 500 :rear speakers valdus 400 :center JBL ES25C ik vind het top spul alleen wat moet je ervoor terug nemen.

Beste antwoord (via FeaR op 17-01-2016 18:25)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-01 22:46

FeaR

In GoT we trust

Dit zou vallen onder aankoopadvies. Echter ga ik dit topic niet verhuizen aangezien hier honderden antwoorden op mogelijk zijn aangezien speakers smaak afhankelijk zijn. En aangezien je geen budget noemt zou ik stellen dat je met een setje Focal Grande Utopia, Kharma Exquisite Extreme Grand of iets anders in die trant wel goed zit. Zie ook AUD beleid.

Oftewel dit topic gaat op slot en ik stel voor het topic opnieuw binnen CEA te openen met wat meer eigen vooronderzoek en met behulp van de quick start aldaar.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-01 22:46

FeaR

In GoT we trust

Dit zou vallen onder aankoopadvies. Echter ga ik dit topic niet verhuizen aangezien hier honderden antwoorden op mogelijk zijn aangezien speakers smaak afhankelijk zijn. En aangezien je geen budget noemt zou ik stellen dat je met een setje Focal Grande Utopia, Kharma Exquisite Extreme Grand of iets anders in die trant wel goed zit. Zie ook AUD beleid.

Oftewel dit topic gaat op slot en ik stel voor het topic opnieuw binnen CEA te openen met wat meer eigen vooronderzoek en met behulp van de quick start aldaar.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.