front en back bezel LCD

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• petergz
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 25-06-2022
Beste Tweakers,

helaas laatst mijn laptop, Samsung np300e7a A01NLlaten vallen waarbij de scharnier rechts gebroken is en de front case van het lcd scherm een grote barst vertoond. Ik wou dit gaan repareren en ben wat wezen zoeken op het internet. Ik vond uiteindelijk zowel een front als back bezel LCD cover voor de Samsung np300e7a S06NL. Ik weet niet of er en zo ja wat het verschil is tussen de verschillende np300e7a series onderling. Zou ik deze S06NL ook kunnen gebruiken voor een A01NL?

Ben benieuwd naar jullie reactie :P

Alle reacties

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:58
Waar heb je hem gebonden? Als het een webshop in nederland is gewoon proberen werkt/past het niet stuur je het binnen 14 dagen terug.

• petergz
Dat is idd een idee, maar als ik er nu al achter kan komen dat het bij voorbaat niet gaat passen scheelt dat ook weer de nodige moeite :P

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:58
Ik zie zo 1 2 3 geen verandering tussen de 2 laptops(uiterlijk gewijs dan).

• MacPoedel
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:01
Dat is allemaal dezelfde laptop, het laatste stuk van de code duidt maar op een verschillende configuratie, bv andere processor, geheugen, opslag, etc. De serie is wel dezelfde en binnen dezelfde serie zijn de scherm covers/bezel meestal wel dezelfde.

• petergz
thanks! dan ga ik het bestellen. Heb het gevonden op de website van topmedia. Ken het bedrijf verder niet, schijnt een groothandel te zijn voor computeronderdelen. Iemand ervaring met hun?
Pagina: 1