In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Er wordt nu al genoeg onzin gepost door users, met een teller erbij wordt het een race om veel posts te halen... Da's geen slim idee dus
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Sinds de invoering van HK zie ik ernorm veel mensen in HK die zich afvragen hoeveel topics ze nog moeten. Ik heb zelf ook nog geen toegang tot HK, maar dat interessert me ook niet. Lullen over vanalles kan je ook ergens anders. Er zijn meer fora's, dan alleen GoT. Wat hier niet mag doe je gewoon lekker ergens anders.
Waarom is iedereen zo gefocust op het aantal posts
Er is ook nog een forum alleen voor modjes dat is ook voor een normale gebruiker onzichtbaar. Dus als iedereen nou even heel goed z'n best doet en heeeeeeel veel nuttige topics plaatst kan hij vast ook toegang tot dat forum krijgen.
Kortom, wat hier niet kan doe je maar ergens anders en ga er als je blieft geen wedstrijd van maken zo snel mogelijk toegang tot HK te krijgen.
Waarom is iedereen zo gefocust op het aantal posts
Er is ook nog een forum alleen voor modjes dat is ook voor een normale gebruiker onzichtbaar. Dus als iedereen nou even heel goed z'n best doet en heeeeeeel veel nuttige topics plaatst kan hij vast ook toegang tot dat forum krijgen.
Kortom, wat hier niet kan doe je maar ergens anders en ga er als je blieft geen wedstrijd van maken zo snel mogelijk toegang tot HK te krijgen.
okeej, mij maakt het aantal posts niet uit, ik moet gewoon nog 40 dagen wachten ..ongeveer...totdat ik naar HK kan, ik heb zat posts....enne..nee ik focus me niet op posts 
maar...ik kan gewoon zien hoeveel posts ik heb hoor....bij iedereen...
dus dan zie je het toch van elke user?
of had ik stil moeten houden en ben ik stiekem een admin???
maar...ik kan gewoon zien hoeveel posts ik heb hoor....bij iedereen...
dus dan zie je het toch van elke user?
of had ik stil moeten houden en ben ik stiekem een admin???
Ja maar je kunt NIET zien hoeveel techposts ed je hebt. En dat kunnen 'wij' wel zienOp donderdag 21 juni 2001 09:04 schreef ikbenveldmuis het volgende:
okeej, mij maakt het aantal posts niet uit, maar...ik kan gewoon zien hoeveel posts ik heb hoor....bij iedereen...
Verwijderd
jeemig man, ik wist niet eens van het bestaan af... wat kan mij het aantal posts nou schelen? ik vraag als ik wat te vragen heb en reageer als ik wat te zeggen heb (zinnig dan wel onzinnig)... that's it... ik vind het bestaan van dat soort voorwaarden eigenlijk een beetje elitair maar goed...
Ja voor sommige mensen is het gewoon nodig, helaas.Op donderdag 21 juni 2001 09:22 schreef TrashNSk8 het volgende:
ik vind het bestaan van dat soort voorwaarden eigenlijk een beetje elitair maar goed...
Het heeft weinig met "elitair" te maken, het heeft meer te maken met het feit dat anders mensen gaan reggen puur om in de HK te hangen en dat is niet de bedoeling.Op donderdag 21 juni 2001 09:22 schreef TrashNSk8 het volgende:
jeemig man, ik wist niet eens van het bestaan af... wat kan mij het aantal posts nou schelen? ik vraag als ik wat te vragen heb en reageer als ik wat te zeggen heb (zinnig dan wel onzinnig)... that's it... ik vind het bestaan van dat soort voorwaarden eigenlijk een beetje elitair maar goed...
De HK is een "extra" voor tweakers, niet om niet-tweakers aan te trekken om hier onzin uit te kramen. Daar hebben we in het verleden namelijk best wel wat negatieve ervaringen mee gehad.
Vandaar dat de 30/50 regeling voor SG bestaat en de 60/150 regeling voor de HK.
Aannames zijn fataal.
Pagina: 1