Monitor wilt niet meer

Pagina: 1
Acties:

• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-08 00:17
Heb zo een 15inch monitor van packard-bell, zo een met luidsprekers aan, nu had ik de refresh rate op 85 gezet en alles ging goed tot ik hem van 800*600 naar 1024*768 wilde zetten. Monitor werd zwart en ging niet meer aan, heropstarten hielp niks. Bij het opstarten begint het ledje op de monitor te flikkeren en voor de rest geen beeld. Is mijn monitor helemaal om zeep omdat ik gewoon van resolutie wilde veranderen ?

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
mischien had je teveel Hz?

• Pooh
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

Of je monitor, of je videokaart heeft 't begeven. Test ze allebei eens op een ander systeem.

Verwijderd

Heb dezelfde monitor gehad,werkte weer nadat ik de videokaaart had verwijdert en weer had aangesloten(hij kan deze reso niet op 85hz)

• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-08 00:17
Heb er ondertussen een andere monitor op aangesloten, ook een 15inch, deze werkt wel dus aan de videokaart zal het niet liggen(een s3 4mb :'( )
Hoop dat ik mijn monitor nu niet moet weggoien want heb er toch wat duiten ingestoken een tijdje terug. Packard bell is trouwens gewoon :r

Verwijderd

Op vrijdag 22 juni 2001 20:53 schreef jos707 het volgende:
Heb er ondertussen een andere monitor op aangesloten, ook een 15inch, deze werkt wel dus aan de videokaart zal het niet liggen(een s3 4mb :'( )
Hoop dat ik mijn monitor nu niet moet weggoien want heb er toch wat duiten ingestoken een tijdje terug. Packard bell is trouwens gewoon :r
Dat Packard bell suckt is een feit :) Ik moet binnekort ook een meiske helpen met dur packard, dat ding deed opeens niks meer. Tsja vrouwen....... :D

Verwijderd

Ik denk dat je monitor nu kapot is :) Als je zegt dat die andere het wel doet (tenzij die hogere resoluties en refreshrates aankan)...

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:09
kan het niet gewoon zijn dat ie "out of range is" en dus zwart beeld geeft?
Zet hem eens met die andere monitor eraan op 640x480 of 800x 600 en op een lagere refreshrate. En hang dan je 15 " er weer aan. kijken wat ie dan doet?

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Verwijderd

Een S3 4mb op 85 mhz op een 15'' |:( |:(
Pagina: 1