Microsoft vereist Windows 10 voor ondersteuning nieuwe gener

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Gezien de reactie van Loller1 in 'nieuws: Microsoft vereist Windows 10 voor ondersteuning nieuwe ge... en de (terechte) moderatie die hij erop gekregen heeft, is het bericht dus wat genuanceerder dan dat Tweakers (of in elk geval via de titel) doet vermoeden.

Artikel in kwestie: nieuws: Microsoft vereist Windows 10 voor ondersteuning nieuwe generatie proc....

Een geschiktere titel zou imo zijn, dat Microsoft de update policy heeft aangescherpt. :) Nu is het niet meer dan een sensatietitel, imo.

[ Voor 8% gewijzigd door CH4OS op 17-01-2016 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Volgens mij klopt de titel gewoon. Het enige wat niet duidelijk vermeld was, is dat er wel beveiligingspatches en dergelijke blijven komen. Dus dat heb ik er nog even aan toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
De titel is een gedeelte van de nieuwe policy. Nu staat het er, alsof nieuwe PC's met nieuwe CPU's verplicht worden om Windows 10 te gaan gebruiken, maar dat is dus niet geheel waar en dat is precies wat de reactie van Loller1 weergeeft. Daarnaast is het ook héél specifiek voor wie het is, zoals ook te lezen is in de reactie van Loller1:
Gebruikers van systemen die Skylake gebaseerd zijn, of meer bepaald: een subgroep daarvan. En dan ook alleen maar voor enterprises.
Lijkt me duidelijk, terwijl de titel toch best (te) generiek is en alle gebruikers lijkt te suggereren.

[ Voor 59% gewijzigd door CH4OS op 17-01-2016 19:57 ]