Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Een smartphone.

Wat is je budget?
Tussen de 250 tot 600 euro. Uitzonderingen mogelijk indien deze aan andere eisen extra voldoen.

Momenteel heb ik een LG G2. Ik wil het nieuwe apparaat gaan gebruiken om ......
te internet browsen, app's gebruiken zoals facebook,9GAG, GPS,...? Graag wil ik een smartphone die met actief gebruik zeker een dag meegaat ook nadat het apparaat al wat ouder wordt. De camera moet niet de beste kwaliteit opleveren maar wel acceptabele foto's kunnen maken. Liefst gebruik ik android maar wel eventueel een zo clean mogelijk (dus niet al die extra apps zoals bijvoorbeeld samsung).

Wat heb je zelf al gevonden?
-one plus one (maar ik dit zal te lang duren vrees ik)
-sony xperia Z5
- ...

Welke vragen heb je hier nog over?
Zijn er mensen die met mijn eisen al andere smartphones kunnen opgeven waarom ik die zou moeten kopen?

Alle reacties

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

P_Tingen

omdat het KAN

Dit is wel een zeer algemeen wensenlijstje. Ik schat dat bijna elke Android telefoon tussen €250 en €600 aan je eisen kan voldoen, dus heb je nog aanvullende eisen / wensen?

... en gaat over tot de orde van de dag

• calvinturbo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-11 17:36
Denk aan de Moto G, Nexus 6(P)..

Verwijderd

Motorola Moto X Style of Moto X Play. Bijna stock Android. Goede batterij, vooral de Play gaat bij gemiddeld gebruik 2 dagen mee. Goede camera.(iets minder bij weinig licht).

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Moto X Play inderdaad, accu gaat erg lang mee. Niet de snelste maar snel genoeg voor alle non-gaming apps.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N