frezen en CNC bewerken voor modding

Pagina: 1
Acties:
  • 433 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanisK
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 24-06-2023

StephanisK

www.beervanbrugge.be

Topicstarter
Hallo,

Dit staat misschien niet helemaal op de juiste plaats maar wou het toch even laten weten.

Ik doe zelf al jaren aan OC en casemodding en sinds november heb ik een CNC machine gekocht. Uiteraard niet enkel om te modden :) maar computer onderdelen doe ik liefst van allemaal!! Dus als je eens iets nodig hebt, acryl, koelblokjes,... Laat het dan maar even weten. Voor medetweakers en modders vallen de prijzen een heel stuk lager uit :) en ik doe het met meer plezier en nog wat zorgvuldiger want er gaat niets boven een supermod!

Je kan me altijd contacteren hier per berichtje of eventueel via mijn nieuwe website http://www.cncmachining.be

Weet niet of een link mag hier op tweakers, maar dat hoor ik dan wel weer >:)

Gr,
Stephane

Stephanisk - www.beervanbrugge.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Uhm, lees de FAQ eens door, en dat met name dit stukje: Het algemeen beleid #verbodenspam

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanisK
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 24-06-2023

StephanisK

www.beervanbrugge.be

Topicstarter
Uhm, inderdaad, nu is het niet echt de bedoeling om reclame te maken, helemaal niet. Daarvoor doe ik AdWords, maar voor ik mijn machientje had moest ik zo sukkelen om ergens iets te laten maken wat gewoon niet kon met de hand gemaakt worden. Vandaar mijn berichtje, want volgens mij zijn er best wel wat tweakers die graag iets op maat hebben en dan enkel voor computer mods!

[ Voor 4% gewijzigd door StephanisK op 17-01-2016 13:28 ]

Stephanisk - www.beervanbrugge.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

StephanisK schreef op zondag 17 januari 2016 @ 13:13:

Weet niet of een link mag hier op tweakers, maar dat hoor ik dan wel weer >:)
Nee, dat mag niet, en dat had je in de AV/FAQ kunnen lezen toen je je registreerde ;)

Dit topic is gesloten.