Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Van de zomer zijn we van plan om een meerdaagse kanovakantie te doen in Zweden. Het lijkt mij dan misschien wel handig om los van de routebeschrijving die je meekrijgt ook dmv. de GPS te navigeren en te kijken waar je precies bent. Ik heb even zitten rondkijken naar zulke apparaten, maar het is me nog niet helemaal duidelijk wat de meerwaarde is tov. je smartphone. Natuurlijk zal zo'n GPS-apparaat langer meegaan op de batterij en wat steviger zijn, maar zijn er nog meer voordelen?

Heeft iemand hier ervaring mee en waar moet ik op letten bij de aanschaf? Budget is ong. 150-200 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rovhan
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-07 18:18
Onderschat zeker niet het verschil met de batterijduur. Juist in die gebieden wil je der voor zorgen dat je een telefoon hebt mocht er iets mis gaan. Continue gebruik van de GPS trek een telefoon binnen no-time leeg. Een GPS heeft een veel betere locatie bepaling, leesbaarheid in direct zonlicht is ook een stuk beter. Een etrex 30 is wel een aanrader voor jouw budget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Aankoopadvies kan in Mobile Aankoopadviesforum. Ik ga je topic echter niet verplaatsen omdat we het een en ander aan eigen initiatief verwachten. Zo zou je zelf even de voor- en nadelen op een rijtje kunnen zetten en uitleggen wat je precies zoekt in een apparaat. Kortom, ik doe dit topic op slot met een verwijzing naar bovenstaand forum.

[ Voor 11% gewijzigd door RoD op 17-01-2016 12:13 ]

Dit topic is gesloten.