Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 28-05 12:29
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Android telefoon.Na jaren Windows Phone wil ik Android weer een kans geven

Wat is je budget?
250 euro, maar alles minder is mooi meegenomen

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Veel Twitter gebruik, verder het normale Whatsapp, snapchat, en eventueel wat football manager? Ik heb Ziggo Mobiel dus 800mhz 4G is een vereiste.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik twijfel tussen de Moto G 2gb, en de Moto X Play. Beide zijn positief vanwege de bijna stock android, en de goede custom rom support.

Welke vragen heb je hier nog over?
De Moto G is met de mediamarkt actie en Cashback ongeveer 167 euro, de Moto X komt uit op ongeveer 254 euro. Ik heb momenteel een HTC m8 for Windows, en deze heeft een 1080p scherm, ik wil er niet teveel op achteruit gaan, voldoet een 720p scherm? Verder zie ik ook dat de Moto G geen 5ghz en AC wifi support heeft.

De vraag die ik heb is of de Moto X voor mijn gebruik meerwaarde heeft.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 718373

Er is een reden voor het prijsverschil. De Moto X Play is heel wat beter dan de Moto G 2GB.(krachtiger, beter scherm, uitstekende batterij...)
Hier kan je de verschillen bekijken:
http://www.gsmarena.com/c...Phone1=7247&idPhone2=7454

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 718373 op 17-01-2016 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
Anoniem: 718373 schreef op zondag 17 januari 2016 @ 12:35:
Er is een reden voor het prijsverschil. De Moto X Play is heel wat beter dan de Moto G 2GB.(krachtiger, beter scherm, uitstekende batterij...)
Hier kan je de verschillen bekijken:
http://www.gsmarena.com/c...Phone1=7247&idPhone2=7454
Bedankt voor je antwoord. Ik had de verschillen inderdaad bekeken. Wat vooral voor mij van belang is, of de Moto G aan mijn eisen voldoet. Ik gebruik de telefoon namelijk niet voor zware dingen, maar wil wel een toestel dat soepel reageert, en het liefst nog even mee kan. Is de Moto G dan genoeg? Of is het toch handiger om iets meer neer te leggen voor de Moto x.

Mijn laatste ervaring met Android was in 2011, met een Huawei toestel met Android 2.2. Dus ik kan niet echt meer oordelen over welke hardware snel genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rasasoufe
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 27-05 23:00
Ik twijfel zelf ook tussen deze 2 en wacht ook op de btw dagen van de MM.
Maar sinds gisteren zie ik op de cashback site van motorola staan dat de actie verlopen is....?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
rasasoufe schreef op zondag 17 januari 2016 @ 13:17:
Ik twijfel zelf ook tussen deze 2 en wacht ook op de btw dagen van de MM.
Maar sinds gisteren zie ik op de cashback site van motorola staan dat de actie verlopen is....?!
Wat raar, ik had eergisteren nog gekeken, en toen was de actie nog tot 31jan. Maar nu lijkt de actie inderdaad verlopen te zijn. Dat maakt beide toestellen ineens veel minder interessant :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abal0ne
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 05-06-2024
Op de site staat dat de actie nog gewoon loopt

http://motorola-cashback.nl/moto-x-play/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rasasoufe
Dat heb ik ook gezien. Maar hier staat sinds gisteren dat de actie verlopen is:
http://motorola-cashback.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rasasoufe
Voor twitter, whatsapp enz volstaat de moto g trouwens prima. Een 720p scherm gaat ook nog net op een 5" scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
rasasoufe schreef op zondag 17 januari 2016 @ 13:45:
Voor twitter, whatsapp enz volstaat de moto g trouwens prima. Een 720p scherm gaat ook nog net op een 5" scherm
Wat is voor jou dan de reden om toch de Moto X play te overwegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rasasoufe
Voornamelijk voor "de heb" want voor mij zou de Moto G ook voldoende zijn. En de aantrekkelijke prijs met de cashback korting in combinatie met de Mediamarkt btw actie. Als de cashback actie daadwerkelijk verlopen is valt de Moto X Play voor mij af. Ik heb overigens een mail naar motorola consumercare nl gestuurd met de vraag hoe het nu zit met de cashback actie...

De Moto X Play heeft wel een betere camera en een (erg) lange accuduur, wat beide prettig kan zijn, maar niet perse noodzakelijk voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
rasasoufe schreef op zondag 17 januari 2016 @ 19:00:
Voornamelijk voor "de heb" want voor mij zou de Moto G ook voldoende zijn. En de aantrekkelijke prijs met de cashback korting in combinatie met de Mediamarkt btw actie. Als de cashback actie daadwerkelijk verlopen is valt de Moto X Play voor mij af. Ik heb overigens een mail naar motorola consumercare nl gestuurd met de vraag hoe het nu zit met de cashback actie...

De Moto X Play heeft wel een betere camera en een (erg) lange accuduur, wat beide prettig kan zijn, maar niet perse noodzakelijk voor mij.
Zou je het antwoord van Motorola hier ook kunnen posten? Voor mij geldt precies hetzelfde namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:40

nFo

Deze actie geldt zolang de voorraad strekt, op aankopen gedaan van 1 januari tot en met 31 januari 2016.

http://www.motorola-cashback.nl/moto-x-play/

Ik vraag het ook even of de actie nog loopt.

[ Voor 13% gewijzigd door nFo op 17-01-2016 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
nFo schreef op zondag 17 januari 2016 @ 20:35:
Deze actie geldt zolang de voorraad strekt, op aankopen gedaan van 1 januari tot en met 31 januari 2016.

http://www.motorola-cashback.nl/moto-x-play/

Ik vraag het ook even of de actie nog loopt.
Heeft een van jullie al antwoord over de cashback?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rasasoufe
Ik heb nog geen reaktie gehad van Motorola. 😒

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schekker
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:49
Zag dat Coolblue de cashback inmiddels ook al van hun website hebben gehaald, ik vrees dus dat we achter het net hebben gevist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rasasoufe
Net reaktie gehad van Motorola:

"Geachte heer/mevrouw ,
Bedankt voor uw bericht.
U kunt nog gewoon aan deze actie deelnemen, de actie loop tot 24 januari 2016.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,"

Overigens zag ik op de cashback site dat dat actie voor de moto x play verlengd is tot 29 februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-01-2024
rasasoufe schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 15:47:
Net reaktie gehad van Motorola:

"Geachte heer/mevrouw ,
Bedankt voor uw bericht.
U kunt nog gewoon aan deze actie deelnemen, de actie loop tot 24 januari 2016.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,"

Overigens zag ik op de cashback site dat dat actie voor de moto x play verlengd is tot 29 februari.
24 januari 2016...
De BTW vrije dagen beginnen pas op de 27ste als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoVegan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-03 16:01
En als je nu een moto g koopt,
bon in levert bij Motorola,
cash back krijgen.
Moto g retour,
Geld terug.

En na de 27ste haal je weer een moto g met 21% korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potverdikkie
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 28-09-2022
GoVegan schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 19:37:

De Moto G is met de mediamarkt actie en Cashback ongeveer 167 euro, de Moto X komt uit op ongeveer 254 euro.
254 bij de MM?
Je gaat me toch niet vertellen dat je 3 dagen geleden nog met aftrek van de cb slechts 254 bij de MM hoefde neer te leggen?

Nu is ie online immers 369,-, cb eraf geeft nu 319,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
potverdikkie schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 22:09:
[...]

254 bij de MM?
Je gaat me toch niet vertellen dat je 3 dagen geleden nog met aftrek van de cb slechts 254 bij de MM hoefde neer te leggen?

Nu is ie online immers 369,-, cb eraf geeft nu 319,-.
Nee dat niet, maar met de BTW actie toch wel? Of klopt mijn berekening niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Moto X Play vandaag voor € 250,69 inclusief verzending bij Amazon.es: http://www.amazon.es/gp/p...80486%7Cpepper_nl.imports

Edit: Deal is inmiddels verlopen.

[ Voor 16% gewijzigd door TexMex op 21-01-2016 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sirhc_95
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-05 00:17
triesvan schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 22:22:
[...]

Nee dat niet, maar met de BTW actie toch wel? Of klopt mijn berekening niet.
Je berekening klopt! Als je nu een 1080p display hebt zou ik persoonlijk niet zo snel teruggaan naar een 720p paneel op 5 inch. Aan de andere kant ligt het er natuurlijk ook aan hoeveel geld je ervoor over hebt en hoe vaak je je telefoon op een dag gebruikt. Toch lijkt de Moto X Play voor €254,- me een leuke telefoon. Zelf heb ik ook overwogen om deze tijdens de BTW dagen van de Mediamarkt te kopen omdat mijn Nexus 5 kapot is gegaan. Uiteindelijk heb ik vorige week een Moto X 2014 32 GB op Amazon.de gekocht voor €262.Op het amoled scherm en de Snapdragon 801 na is de X Play weliswaar beter, maar die vond ik toch vrij groot in vergelijking met m'n Nexus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potverdikkie
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 28-09-2022
Ik vat hem nu ook. 8)7
Is het bij die btw dagen 'wie het eerst komt het eerst maalt', of vullen ze lege voorraden goed aan?

*EDIT*
Die cashback op de MotoG geldt zolang de voorraad strekt, op aankopen gedaan van 30 november tot en met 24 januari 2016.

[ Voor 24% gewijzigd door potverdikkie op 21-01-2016 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
Sirhc_95 schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 15:28:
[...]

Je berekening klopt! Als je nu een 1080p display hebt zou ik persoonlijk niet zo snel teruggaan naar een 720p paneel op 5 inch. Aan de andere kant ligt het er natuurlijk ook aan hoeveel geld je ervoor over hebt en hoe vaak je je telefoon op een dag gebruikt. Toch lijkt de Moto X Play voor €254,- me een leuke telefoon. Zelf heb ik ook overwogen om deze tijdens de BTW dagen van de Mediamarkt te kopen omdat mijn Nexus 5 kapot is gegaan. Uiteindelijk heb ik vorige week een Moto X 2014 32 GB op Amazon.de gekocht voor €262.Op het amoled scherm en de Snapdragon 801 na is de X Play weliswaar beter, maar die vond ik toch vrij groot in vergelijking met m'n Nexus.
De Moto X is inderdaad ook een erg goede optie. Weet er iemand of de Moto x Play langer updates krijgt dan de Moto x? Waarschijnlijk ga ik toch custom roms gebruiken, maar officiële updates is nooit verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serge1975
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-05 14:12
Actie loopt tot en met 31 :) maart volgens de website https://motorola-cashback.nl/moto-x-play.
Pagina: 1