Sinds enkele dagen heeft mijn Samsung UE55JS8000 Firmware 1440 gekregen.
Ik zie dat er enkele zaken zijn veranderd.
Ik beschik over een Humax5200C welke het signaal verzorgt.
Het menu van de Humax kom ik voorheen bereiken vanuit de Samsung met de 'MENU/123' knop op de smart remote. Er kwam dan bovenin het scherm een balk met icoontjes.
Enkele van deze icoontjes zijn met de komst van firmware 1440 weg. Dit zijn natuurlijk de icoontjes die de Humax functies ontsloten
Deze zijn (uit mijn hoofd):
* Gids
* DVR
* nog een die ik helaas niet meer weet.
De gids zit tegenwoordig achter 'Kanalenlijst -> Gids' (smart remote, rechts op scherm en eerst de lege kanalenlijst en daarna doorklikken voor de gids)
Vraag:
- Herkent iemand dit?
- WIe weet hoe ik de Humax alsnog met de samsung remote kan bedienen?
- Is er meer veranderd?
Ik vind er niets van terug op internet. Niemand lijkt er last van te hebben (?!)
En ook de Samsung site is niet bepaald behulpzaam.
Dank!
Ik zie dat er enkele zaken zijn veranderd.
Ik beschik over een Humax5200C welke het signaal verzorgt.
Het menu van de Humax kom ik voorheen bereiken vanuit de Samsung met de 'MENU/123' knop op de smart remote. Er kwam dan bovenin het scherm een balk met icoontjes.
Enkele van deze icoontjes zijn met de komst van firmware 1440 weg. Dit zijn natuurlijk de icoontjes die de Humax functies ontsloten
Deze zijn (uit mijn hoofd):
* Gids
* DVR
* nog een die ik helaas niet meer weet.
De gids zit tegenwoordig achter 'Kanalenlijst -> Gids' (smart remote, rechts op scherm en eerst de lege kanalenlijst en daarna doorklikken voor de gids)
Vraag:
- Herkent iemand dit?
- WIe weet hoe ik de Humax alsnog met de samsung remote kan bedienen?
- Is er meer veranderd?
Ik vind er niets van terug op internet. Niemand lijkt er last van te hebben (?!)
En ook de Samsung site is niet bepaald behulpzaam.
Dank!