[iPhone] Vliegmodus gaat uit zichzelf aan?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kertoikromo1973
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-11-2021
wie o wie heeft er ervaring mee??

iPhone 6 plus zilver . laatste update uitgevoerd... , maar sindsdien.. ben ik af en toe te bereiken...

op mijn scherm geeft het aan vliegmodus aan , terwijl ik niks heb gedaan...

Maar op mijn instellingen geeft het aan dat het Uit staat.. rara hoe kan dat???

wat ik dan doe , is vliegmodus aanzetten en dat weer uit.... dan maakt het contact met Robin mobile... dan komen alle sms , emails en boze app berichten binnen...

accu leeg, waarom staat het uit?? 8)7

dus.. wie kan mij hier aan helpen, hub??

alvast bedankt

cheers

Robert

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:54
Heb je al een backup gemaakt en terug gezet naar fabriekinstelleingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kertoikromo1973
ja, niks helpt... mijn vermoeden een hardware issue...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techrvw
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-07 15:37

Techrvw

https://techrvw.com/ | TikTok

Hardware issue lijkt me onwaarschijnlijk als vliegtuigstand automatisch aan gaat.
Heb je na de fabrieksinstellingen de back up terug gezet?

Het klinkt voor mij als een software issue, die je terug kan krijgen als je de back up weer terug zet.

Ik zou hem even helemaal leeg halen en geen back up terug zetten. Test dat bijvoorbeeld voor een week, dan weet je of het in je back up zit. Mocht het dan nog steeds terug komen, dan weet je in ieder geval zeker dat het geen software is.

https://techrvw.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
iPhone even volledig wissen (instellingen > algemeen > stel opnieuw in > wis inhoud en instellingen).

Na opnieuw instellen even niet inloggen met je Apple id en dus geen instellingen terug zetten. Dat even een middagje aankijken. Komt het probleem terug is het hardware (lijkt mij sterk maar oké). Blijft het probleem weg dan is het software.

Je zou na die test je Back-up terug kunnen zetten maar als het daar in zit dan komt het probleem waarschijnlijk terug.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07:45
Ook bij vragen is een duidelijke topic titel handig. Ik heb daarom je topic titel aangepast naar "[iPhone] Vliegmodus gaat uit zichzelf aan?". Probeer daarnaast ook te letten op je interpunctie en enter-gebruik, je verhaal is zo niet heel gemakkelijk te lezen.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

Slapen is een hobby

Kijk vooral ook even of je de simkaart kan uitsluiten! Sluit eens alle apps af, zet data verbinding op 3G, zet Wi-Fi uit en iPhone uit en weer aan. Heb je al bij Robinmobile geïnformeerd? Lees ook hier wat over de 3 en 4G over het KPN netwerk https://www.robinmobile.nl/4G-en-need-4-speed (alinea 4 en verder).

Los je het hier niet mee op, ff nieuwe simkaart aanvragen. Of als je nog een kaart hebt liggen even daarmee testen.

De rest is vrije tijd. Breathe in breathe out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kertoikromo1973
to all , hartelijk bedankt voor alle reacties.

ik heb alles geprobeerd. ( alle oplossing wat hier werd aangegeven uitgevoerd ) iPhone gaat terug naar de apple store..

Hopelijk kunnen ze het oplossen.thnx all
Pagina: 1