Sinds het overlijden van mijn Z5500 set ben ik al een tijdje aan het rondkijken naar nieuwe desktop speakers, en momenteel twijfel ik tussen de 3 onderstaande setups. Wat lijkt jullie de beste setup? 
Mijn kantoor is redelijk klein, dus misschien heb ik niet eens een subwoofer nodig, dat ga ik pas na de speakerkeuze definitief bepalen.
1.
AudioEngine A5+
AudioEngine DAC
10" Subwoofer, type nog onbekend.
--> Nadeel: A5+ heeft een basspoort aan de achterzijde, hierdoor kan ik de speakers niet helemaal op het uiteinde van mijn bureau plaatsen, dan zouden ze te dicht tegen de muur aan staan.
--> Voordeel: geen miskoop, talloze extreem positieve reviews, en een volume knop aan de voorkant!
2.
AudioEngine F4
Onkyo A-9010
--> Voordeel: Poort aan de voorkant
--> Nadeel: kleine midwoofer, een subwoofer is toch wel een vereiste.
3
Adam F5
AudioEngine DAC
--> Dit zijn echte monitor speakers, misschien klinken ze hierdoor te neutraal.
--> Voordeel: Poort aan de voorkant + equalizer
--> Nadeel: geen volume knop, alleen een gain knop, maar dit valt met de DAC wel op te lossen. Maar ook geen sub uitgang.
Mijn kantoor is redelijk klein, dus misschien heb ik niet eens een subwoofer nodig, dat ga ik pas na de speakerkeuze definitief bepalen.
1.
AudioEngine A5+
AudioEngine DAC
--> Nadeel: A5+ heeft een basspoort aan de achterzijde, hierdoor kan ik de speakers niet helemaal op het uiteinde van mijn bureau plaatsen, dan zouden ze te dicht tegen de muur aan staan.
--> Voordeel: geen miskoop, talloze extreem positieve reviews, en een volume knop aan de voorkant!
2.
AudioEngine F4
Onkyo A-9010
--> Voordeel: Poort aan de voorkant
--> Nadeel: kleine midwoofer, een subwoofer is toch wel een vereiste.
3
Adam F5
AudioEngine DAC
--> Dit zijn echte monitor speakers, misschien klinken ze hierdoor te neutraal.
--> Voordeel: Poort aan de voorkant + equalizer
--> Nadeel: geen volume knop, alleen een gain knop, maar dit valt met de DAC wel op te lossen. Maar ook geen sub uitgang.

[ Voor 18% gewijzigd door Strider op 16-01-2016 19:52 ]
BlaBlaBla