Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Gamen dit zijn games als: FIFA, Pcars, CSGO, ETS2 en zwaardere games als GTA V verder zal de PC gebruikt worden voor office.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
€900-1000 PC €150-200 Monitor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Tobo-Muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
PC+Monitor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Intel voor de CPU
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Rood/Zwart kleurenschema lijkt me wel vet.
Upgrade mogelijkheden.
Ik zal sowieso nog een 500GB SDD en 1TB HDD toevoegen als ik genoeg aansluitingen heb.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Nee
Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
Waar kan ik besparen en waar kan ik juist wat meer aan uitgeven.
Vraagje:
Wat is het verschil tussen een b/h moederbord?
Verder twijfel ik nog over me monitor het zou handig zijn als het dunne bezels heeft omdat ik er later nog 1/2 wil toevoegen.
[/table]
Edit: pricewatch: MSI B150A GAMING PRO --> pricewatch: Asus B150 Pro Gaming/Aura
pricewatch: Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 --> pricewatch: be quiet! Dark Rock Advanced C1
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Gamen dit zijn games als: FIFA, Pcars, CSGO, ETS2 en zwaardere games als GTA V verder zal de PC gebruikt worden voor office.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
€900-1000 PC €150-200 Monitor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Tobo-Muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
PC+Monitor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Intel voor de CPU
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Rood/Zwart kleurenschema lijkt me wel vet.
Upgrade mogelijkheden.
Ik zal sowieso nog een 500GB SDD en 1TB HDD toevoegen als ik genoeg aansluitingen heb.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Nee
Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
Waar kan ik besparen en waar kan ik juist wat meer aan uitgeven.
Vraagje:
Wat is het verschil tussen een b/h moederbord?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 211,95 | € 211,95 |
1 | Asus B150 Pro Gaming/Aura | € 122,95 | € 122,95 |
1 | Asus Strix Radeon R9390-DC3OC-8GD5 Gaming | € 372,95 | € 372,95 |
1 | NZXT S340 Colour Edition Zwart/Rood | € 62,95 | € 62,95 |
1 | be quiet! Dark Rock Advanced C1 | € 50,95 | € 50,95 |
1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/8 | € 45,95 | € 45,95 |
1 | Corsair RM550x | € 96,95 | € 96,95 |
1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 83,- | € 83,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.047,65 |
Verder twijfel ik nog over me monitor het zou handig zijn als het dunne bezels heeft omdat ik er later nog 1/2 wil toevoegen.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AOC G2460VQ6 Zwart | € 169,- | € 169,- |
1 | Asus VC239H Zwart | € 139,- | € 139,- |
1 | Asus VN248HA Zwart | € 187,95 | € 187,95 |
1 | BenQ EW2440L Zwart | € 193,90 | € 193,90 |
1 | Iiyama ProLite E2483HS-B1 Zwart | € 156,01 | € 156,01 |
1 | Samsung S24D390HL Blauw, Zwart | € 159,58 | € 159,58 |
1 | Samsung S24D590PL Zwart | € 179,90 | € 179,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.185,34 |
[/table]
Edit: pricewatch: MSI B150A GAMING PRO --> pricewatch: Asus B150 Pro Gaming/Aura
pricewatch: Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 --> pricewatch: be quiet! Dark Rock Advanced C1
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 726668 op 17-01-2016 00:32 ]