Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voor mijn studentenvereniging werd mij gevraagd vanuit mijn commissie om een PC samen te stellen die alleen gebruikt gaat worden om aangesloten te worden op een Traktor Kontrol S4 icm bijbehorende pc programma.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 500-700euro. Eventueel een goedkoop scherm/toetsenbord/muis als het in het kostenplaatje past.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede geluidskaart, processor die het programma zonder problemen aankan, genoeg geheugen voor muziek en een SSD voor het snel laden van programma/gegevens van nummers.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een kleine case is een voordeel.
Ga je overklokken?
Nee
Zelf ben ik onbekend mbt geluidskaarten en ook qua processorkracht die nodig is voor dit programma, ik denk zelfs dat een dual core ook geschikt is. Ook heb ik gekozen voor 16gb, aangezien het budget beschikbaar is, maar dit lijkt me eigenlijk ook geen voordeel op te leveren.
Voor mijn studentenvereniging werd mij gevraagd vanuit mijn commissie om een PC samen te stellen die alleen gebruikt gaat worden om aangesloten te worden op een Traktor Kontrol S4 icm bijbehorende pc programma.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 500-700euro. Eventueel een goedkoop scherm/toetsenbord/muis als het in het kostenplaatje past.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede geluidskaart, processor die het programma zonder problemen aankan, genoeg geheugen voor muziek en een SSD voor het snel laden van programma/gegevens van nummers.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een kleine case is een voordeel.
Ga je overklokken?
Nee
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 183,60 | € 183,60 |
| 1 | Gigabyte GA-B85M-D3H | € 65,50 | € 65,50 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 47,95 | € 47,95 |
| 1 | Cooler Master Elite 110 | € 40,- | € 40,- |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2CP8G3D1609DS1S00CEU | € 71,95 | € 71,95 |
| 1 | Cooler Master GM G450M | € 52,50 | € 52,50 |
| 1 | Corsair Force LS V2 60GB | € 35,95 | € 35,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 497,45 | |
Zelf ben ik onbekend mbt geluidskaarten en ook qua processorkracht die nodig is voor dit programma, ik denk zelfs dat een dual core ook geschikt is. Ook heb ik gekozen voor 16gb, aangezien het budget beschikbaar is, maar dit lijkt me eigenlijk ook geen voordeel op te leveren.
[ Voor 79% gewijzigd door untflanked op 16-01-2016 21:45 . Reden: S4 ipv S2 ]
Ryzen 7700 | RX 6800 XT | 2x16GB DDR5 | Cooler Master NR200P