gaming laptop <500 euro

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 726620

Topicstarter
Weet iemand een goede laptop voor maximaal 500 euro. Ik ga hem voor het grootste gedeelte voor school gebruiken maar ik wil er het liefst ook fatsoenlijk World at war custom zombies op kunnen spelen en misschien nog minecraft.

Het hoeft niet op hoogste kwaliteit te kunnen als hij maar niet vastloopt

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MightyPenguin
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-07 16:16

MightyPenguin

Ik weet even weinig als jij

Anoniem: 726620 schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 20:10:
Weet iemand een goede laptop voor maximaal 500 euro. Ik ga hem voor het grootste gedeelte voor school gebruiken maar ik wil er het liefst ook fatsoenlijk World at war custom zombies op kunnen spelen en misschien nog minecraft.

Het hoeft niet op hoogste kwaliteit te kunnen als hij maar niet vastloopt
Op dat budget kom je niet veel verder dan integrsted graphics.

pricewatch: Acer Aspire E5-573-34S7

Toch denk ik dat dit je wel zal bevallen. Best aardig scherm+processor voor de prijs!

Ryzen 5 3600 | ASRock Fatal1ty B450 Gaming K4 | 16GB DDR4 3000 MHz | Gigabyte GTX 1060 G1 Gaming | Eclipse P400S | MX200 500GB | RM550x | AOC 24G2U | HD558

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poedelini
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 13-10-2024
Ik zou deze aanraden. Met deze kortingscode; JANUARIKORTING, krijg je 4 % korting.

http://store.hp.com/Nethe...d=T1F39EA&opt=ABH&sel=NTB

De laptop word dan 527 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik had ben zelf op deze uitgekomen
pricewatch: HP Pavilion 17-g150nd
Maar ik heb niet zoveel verstand van al die grafische kaarten enzo dus ik weet het nog niet zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castelmagno
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-06 13:57
Voor minder als 500 euro ga je geen "gaming laptop" vinden. Gaming laptops beginnen pas vanaf 1000 euro. Ik raad je gewoon aan te zoeken naar een laptop met een degelijke processor (misschien een i5? Alleen weet ik niet of je dat voor onder de 500 euro gaat vinden). Voor de rest ga je sowieso toegevingen moeten doen op bepaalde andere vlakken ook. Het is dus belangrijk dat je voor jezelf bepaalt waar je veel waarde aan hecht en wat minder mag zijn.

Voorbeeld:
-Wil je een mat scherm?
-Wil je een full HD scherm? (schermresolutie)
-Wil je een SSD?

Omdat te kunnen bepalen is het ook belangrijk dat je aangeeft wat je "schoolwerk" inhoud. Is dit enkel office gebruiken en wat rond surfen op internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Castelmagno schreef op zondag 17 januari 2016 @ 13:50:
Voor minder als 500 euro ga je geen "gaming laptop" vinden. Gaming laptops beginnen pas vanaf 1000 euro. Ik raad je gewoon aan te zoeken naar een laptop met een degelijke processor (misschien een i5? Alleen weet ik niet of je dat voor onder de 500 euro gaat vinden). Voor de rest ga je sowieso toegevingen moeten doen op bepaalde andere vlakken ook. Het is dus belangrijk dat je voor jezelf bepaalt waar je veel waarde aan hecht en wat minder mag zijn.

Voorbeeld:
-Wil je een mat scherm?
-Wil je een full HD scherm? (schermresolutie)
-Wil je een SSD?

Omdat te kunnen bepalen is het ook belangrijk dat je aangeeft wat je "schoolwerk" inhoud. Is dit enkel office gebruiken en wat rond surfen op internet?
Het schoolwerk is word en powerpoint voornamelijk ja. Ik weet niet precies wat een mat scherm inhoud en ik wil het liefst wel een goede resolutie om bijvoorbeeld films op te kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerjan z
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 16-06-2023
500 euro gaat je niet lukken, sommige scholen geven geld vrij voor studenten die een laptop aan willen schaffen voor school, het bedrag verschilt per school, misschien kun je even informeren bij de desbetreffende school waar je hem wil gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archi_wouter
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14-11-2020

archi_wouter

Weebee

Anoniem: 726620 schreef op zondag 17 januari 2016 @ 14:12:
[...]

Ik weet niet precies wat een mat scherm inhoud
Dat is niet-blinkend, dus dan heb je minder last van weerkaatsend licht.
En zoals iedereen hier zegt, je budget is nogal strak

Form follows whatever the f*ck I want

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castelmagno
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-06 13:57
Kijk eens naar de volgende twee:
Acer Aspire E5
Medion Akoya E4213

De Acer heeft een beter processor, de medion heeft naast een HDD ook een SSD. Beide hebben een mat scherm en een Full HD scherm. Het nadeel is wel dat ze beiden maar 4gig ram geheugen hebben. Alhoewel ik denk dat je niet veel beter gaat vinden voor onder de 500 euro. Ik raad je persoonlijk aan om je budget toch met een 200 euro op te trekken. Vanaf die prijs zijn er al een stuk beter computers beschikbaar (wel geen "game laptops" daarvoor zal je toch minstens 1000 euro moeten uittrekken). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb1993
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20-04-2022
hoe zijn die pentium processors tot nu toe bevallen?
Pagina: 1