Gaming toetsenbord en muis

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 07-07 16:49
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Gaming toetsenbord en muis. Graag met rode verlichting.

Wat is je budget?
Ongeveer €40

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik speel veel shooters en af en toe games zoals Euro Truck Simulator 2 en Cities Skylines.
Ik maak af en toe typ ik ook verslagen voor school en Tweakers natuurlijk :P

Ik heb dit gevonden, is het wat?

pricewatch: Gamdias ARES Essential combo US

Review QNAP TS-230 NAS

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
Niemand die me wilt helpen? :(

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Sowieso nog geen 24 uur voorbij om je topic te mogen kicken. :p

Maar verwacht dat er weinig ervaringen met dat toetsenbord zijn. Ik zou zelf altijd logitech kiezen.
Maar dat ben ik. Heb al twee keer meer dan 100 euro uitgegeven aan een toetsenbord.
G15 en vorig jaar de orion spark.
Dit soort dingen bespaar ik niet echt op.
Een combi voor 40 euro kan in mijn ogen nooit wat zijn.
Kun je niet 1 ding kopen en later het andere?

Deze?
pricewatch: CM Storm Octane - Gaming Gear Combo (Qwerty)
Ah, rode verlichting. Dan denk ik dat jouw keuze de enige is.

Kleine budget en eisen gaan niet goed samen.

[ Voor 24% gewijzigd door Arunia op 17-01-2016 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galinsky
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online

Galinsky

--------->

Tja voor €40,- vind je ook niet snel een mooie combi met verlichting. Daarbij mag je al blij zijn dat je er 1 hebt gevonden.

Je kan sites zoals deze gebruiken:
Www.dx.com

Komt uit China dus verzenden duurt 3 week. Ik heb er altijd naar tevredenheid gewinkeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
Arunia schreef op zondag 17 januari 2016 @ 09:14:
Sowieso nog geen 24 uur voorbij om je topic te mogen kicken. :p

Maar verwacht dat er weinig ervaringen met dat toetsenbord zijn. Ik zou zelf altijd logitech kiezen.
Maar dat ben ik. Heb al twee keer meer dan 100 euro uitgegeven aan een toetsenbord.
G15 en vorig jaar de orion spark.
Dit soort dingen bespaar ik niet echt op.
Een combi voor 40 euro kan in mijn ogen nooit wat zijn.
Kun je niet 1 ding kopen en later het andere?

Deze?
pricewatch: CM Storm Octane - Gaming Gear Combo (Qwerty)
Ah, rode verlichting. Dan denk ik dat jouw keuze de enige is.

Kleine budget en eisen gaan niet goed samen.
Was vergeten om qwerty neer te zetten.
Na onderzoek zit toch rode verlichting.
Deze combinatie heb ik wel intresse in ;)

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

CM Storm Octane is het eerste dat in mij op komt. Heb overigens een review van dat ding bijna klaar staan. Korte versie: plastic fantastic, maar het muisje presteert keurig (veeeel beter dan de devastator bijv), het ziet er allemaal wel 'gamey' uit, en voor het geld is het gewoon prima. Je moet wel realistisch zijn met je verwachtingen; echte kwaliteit vind je niet voor 40 euro.

'Probleem' is dat je voor een echt waardige upgrade een dergelijk bedrag uit mag geven aan enkel je muis -of- toetsenbord.
pricewatch: Sharkoon Shark Zone K20 Qwerty
Dat is een mooi bordje bijvoorbeeldm, maar dan is je budget al op en heb je nog geen knaagdier.

Tenzij je budget echt speling heeft, of je kan je aankoop splitten, zit je bij de Octane prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-07 00:07

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Zoals Foritain al aangeeft.De meesten sites bevelen voor een dergelijk budget de hierboven genoemde Cm Storm Octane aan. Een van de weinige combo's in dat prijssegment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
Foritain schreef op maandag 18 januari 2016 @ 01:29:
CM Storm Octane is het eerste dat in mij op komt. Heb overigens een review van dat ding bijna klaar staan. Korte versie: plastic fantastic, maar het muisje presteert keurig (veeeel beter dan de devastator bijv), het ziet er allemaal wel 'gamey' uit, en voor het geld is het gewoon prima. Je moet wel realistisch zijn met je verwachtingen; echte kwaliteit vind je niet voor 40 euro.

'Probleem' is dat je voor een echt waardige upgrade een dergelijk bedrag uit mag geven aan enkel je muis -of- toetsenbord.
Dat is een mooi bordje bijvoorbeeldm, maar dan is je budget al op en heb je nog geen knaagdier.

Tenzij je budget echt speling heeft, of je kan je aankoop splitten, zit je bij de Octane prima.
Ik snap wel dat ik geen beste van de beste wil hebben. Ben beginnende 'echte' pc gamer die na jarenlang intel hd graphics wilt gamen.
De Sharkoon ziet er wel goed uit, maar ik heb nu de muis van de Action die begin kuren te krijgen (zal mijn review erover aanpassen). De K30 heeft extra toetsen, maar helaas geen rode verlichting

CM ziet er ook goed uit en gelijk een muis erbij. Die is al in mijn ogen interessant

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
Ik kan niks vinden op het internet over de delay van de toetsenbord

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-07 17:55
Tja, het delay van het toetsenbord.. In hoeverre mag je echte topprestaties verwachten bij een budget van max 40eu. Ik denk dat je weinig keuze hebt, die Octane is een goede set voor het geld (maar niet de goede led kleur) of die van Foritain en dan nog een muis erbij kopen. Krap budget. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
Danny.G schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:30:
Tja, het delay van het toetsenbord.. In hoeverre mag je echte topprestaties verwachten bij een budget van max 40eu. Ik denk dat je weinig keuze hebt, die Octane is een goede set voor het geld (maar niet de goede led kleur) of die van Foritain en dan nog een muis erbij kopen. Krap budget. :)
Een klasgenoot zei als je hogere delay hebt, eigenlijk niks hebt.
Niet dat ik op 'bukken' druk en pas 2 seconden pas bukt.

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-07 17:55
Ik mag aannemen dat dat niet zal gebeuren. :P Heck, ik heb de CM Storm Devastator zet en ik heb daar geen last van. Moet dus goed komen lijkt mij..

Je kunt hem altijd terugsturen als het je niet bevalt, keep that in mind. Zonder enige reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uncle Mel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-07 20:48
Nou die Gamdias set heeft een muis met 2500 dpi, de Cooler Master set is verstelbaar tussen 500-3500dpi, dat is boeiender dan of het toetsenbord nu een 8ms delay heeft of 11 ms, dat merk je als normale sterveling amper. Als het toetsenbord een pollrate van 1x in de 2 seconden heeft, is het waarschijnlijk met stokjes en spuug in elkaar gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Foritain schreef op maandag 18 januari 2016 @ 01:29:

Is er voor input devices geen BBG of groot advies topic?
Voor iemand die toevallig ook Truck Simulator (en Minecraft) speelt ben ik ook op zoek. Waar kom je op uit met een iets groter budget en hoeveel beter is dat dan?
Zelf heb ik heel heel lang met een simpele optische muis van Logitech gespeeld.
De Devastator en Octane en jouw reviews was ik ook al tegengekomen.
Pagina: 1