Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag advies over de onderlinge verhoudingen van de onderdelen, ik ben er een beetje uit als het gaat om complete nieuwbouw.
Het beste van het beste hoeft niet, maar ik zou het jammer vinden als er nu één onderdeel een duidelijke bottleneck vormt. Als er adviezen zijn voor goedkopere componenten zijn die natuurlijk altijd welkom.
Tot nu toe heb ik mij ingelezen op de meest recente BGG's en laat ik me leiden door de reviews en populariteit in de pricewatch.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het normale desktop/internet gebruik en games (de laatste tijd veel Elite: Dangerous en verder RTS en shooters) met een acceptabele beeldkwaliteit.
Op dit moment kan ik nog geen YouTube filmpje kijken als ik E: D speel. De processor stampt geregeld op 99%... Tijd voor een upgrade!
Wat mag het systeem gaan kosten?
De €400,- die er nu staat, vind ik prima.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur.
SSD en harde schijven.
Videokaart Ati Radeon HD7750 en mijn twee monitoren die draaien op 1680 x 1050.
5.1 Geluidssetje
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voor de processor ga ik voor de AMD 860k vanwege bang for buck. Ik heb geen specifieke AMD/Intel voorkeur. Ik draai nu een Core 2Duo E6750 @2.66GHz.
Een stille koeler.
Mijn kast is nu nog eentje uit de jaren '90 (...beige
) en heeft volgens mij nog een AMD K6 in zich gehad... en dus ik wil wel eens wat nieuws. Ben erg gecharmeerd van de Define S.
Een losse geluidskaart voor net dat beetje extra mooi geluid, maar ik draai nu de onboard kaart, dus een harde eis is het niet.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, geen voorkeuren.
Ga je overklokken?
Nee.
Ik wil graag advies over de onderlinge verhoudingen van de onderdelen, ik ben er een beetje uit als het gaat om complete nieuwbouw.
Het beste van het beste hoeft niet, maar ik zou het jammer vinden als er nu één onderdeel een duidelijke bottleneck vormt. Als er adviezen zijn voor goedkopere componenten zijn die natuurlijk altijd welkom.
Tot nu toe heb ik mij ingelezen op de meest recente BGG's en laat ik me leiden door de reviews en populariteit in de pricewatch.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het normale desktop/internet gebruik en games (de laatste tijd veel Elite: Dangerous en verder RTS en shooters) met een acceptabele beeldkwaliteit.
Op dit moment kan ik nog geen YouTube filmpje kijken als ik E: D speel. De processor stampt geregeld op 99%... Tijd voor een upgrade!
Wat mag het systeem gaan kosten?
De €400,- die er nu staat, vind ik prima.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur.
SSD en harde schijven.
Videokaart Ati Radeon HD7750 en mijn twee monitoren die draaien op 1680 x 1050.
5.1 Geluidssetje
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voor de processor ga ik voor de AMD 860k vanwege bang for buck. Ik heb geen specifieke AMD/Intel voorkeur. Ik draai nu een Core 2Duo E6750 @2.66GHz.
Een stille koeler.
Mijn kast is nu nog eentje uit de jaren '90 (...beige

Een losse geluidskaart voor net dat beetje extra mooi geluid, maar ik draai nu de onboard kaart, dus een harde eis is het niet.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Athlon X4 860K Boxed | € 76,- | € 76,- |
1 | ASRock FM2A88M Extreme4+ | € 64,95 | € 64,95 |
1 | Asus Xonar DGX | € 29,90 | € 29,90 |
1 | Fractal Design Define S | € 79,- | € 79,- |
1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 28,50 | € 28,50 |
1 | Kingston HyperX Savage HX324C11SRK2/8 | € 52,- | € 52,- |
1 | Cooler Master GM G550M | € 62,95 | € 62,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 393,30 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, geen voorkeuren.
Ga je overklokken?
Nee.
Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.