Hey, een kleine vraag omdat ik door de bomen het bos niet echt kan zien. Ik ben op zoek naar een bluetooth receiver unit om mijn "oude" samsung HT-C5200 nieuw leven in te blazen. Ik verwachtte zoiets wel voor 1 a 2 tientjes te vinden maar met flink googelen kom ik er toch nog niet helemaal uit.
Als ingangen heb ik tulp analoog en optisch, in verband met de subwoofer lijkt optisch mij de beste keus. Een Chromecast Audio via hdmi zou ook kunnen maar het lijkt mij dat bluetooth makkelijker te pairen is aan diverse apparaten, oa Windows Phone dat geen Chromecast support heeft.
Mij lijkt het dat ik vervolgens nodig heb:
Bluetooth 4.0 of hoger (ivm energieverbruik op de tablet of telefoon)
AptX ondersteunding
Alles wat ik nu echter tegen kom zit zo rond de €40-€50, ten minste met een optische ingang. Zijn deze dingen echt zo duur? Via de chinese webshops begint het zo rond de €30 maar die kwaliteit vertrouw ik ook niet helemaal... Dit lijkt mij de goedkoopste optie: http://www.ebay.nl/itm/To...39d453:g:1HEAAOSwv0tVG~10 die er ook degelijk uit ziet...
Of heeft iemand anders nog een suggestie hoe het goedkoper kan? Alvast dank!
Als ingangen heb ik tulp analoog en optisch, in verband met de subwoofer lijkt optisch mij de beste keus. Een Chromecast Audio via hdmi zou ook kunnen maar het lijkt mij dat bluetooth makkelijker te pairen is aan diverse apparaten, oa Windows Phone dat geen Chromecast support heeft.
Mij lijkt het dat ik vervolgens nodig heb:
Bluetooth 4.0 of hoger (ivm energieverbruik op de tablet of telefoon)
AptX ondersteunding
Alles wat ik nu echter tegen kom zit zo rond de €40-€50, ten minste met een optische ingang. Zijn deze dingen echt zo duur? Via de chinese webshops begint het zo rond de €30 maar die kwaliteit vertrouw ik ook niet helemaal... Dit lijkt mij de goedkoopste optie: http://www.ebay.nl/itm/To...39d453:g:1HEAAOSwv0tVG~10 die er ook degelijk uit ziet...
Of heeft iemand anders nog een suggestie hoe het goedkoper kan? Alvast dank!
[ Voor 13% gewijzigd door DeNachtwacht op 16-01-2016 19:01 ]
youtube.com/@hisrep