Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmxmmx
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-07 03:38
De eerste Tv (Panasonic TX-55CX400E) moest terug vanwege 1 zwarte vlek in het beeldscherm.

Toen werd hij omgeruild dat duurde alles met alles 1 week.
De nieuwe TV heeft 4 zwarte vlekken in beeldscherm en tot overmaat van ramp ook nog een doode pixel boven in het beeldscherm.

De klanten service wil op geen enkele manier behulpzaam zijn.
Heb foto's van het mankement gestuurd dat mocht allemaal niet baatten ze werken op geen enkele manier mee.
Nu moet ik eerst weer wachten tot maandag dat ze hem komen ophalen en als hij dan bij hun binnen is
word er vermoedelijk woensdag weer een nieuwe gebracht en dat is dan de derde TV

Ik ben woest en koop daar nooit meer iets. Ik ben der helemaal klaar mee. Ik kan de Coolblue winkels absoluut afraden !! :(

Doe er je voordeel mee }:O

Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrameWork.
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:10
Hi, je kan je ervaring beter hier delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:15

DarkSide

theres no place like ::1

Maar je krijgt dus waarschijnlijk een derde TV. Dat is dan toch iets wat je service mag noemen.Snap je
frustraties. Maar volgens mij is er nog weinig aan de hand.

[ Voor 4% gewijzigd door DarkSide op 16-01-2016 16:07 ]

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Paul-
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:39
Willen op geen enkele manier behulpzaam zijn? Volgens mij wordt de TV gewoon netjes omgeruild?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ze ruilen hem elke keer op zeer korte termijn om, dat is toch prima service? Ik zou eerder pissig zijn op Panasonic, die zijn verantwoordelijk voor de staat van de tv. CoolBlue kan er weinig aan doen dat zij van de leverancier/fabrikant weer een model met mankementen geleverd krijgen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-07 15:14

sjaool

Every life should have 9 cats

Wees blij met die service en dat ze hem zonder gezeur voor de tweede keer omruilen voor een nieuwe. Er zijn genoeg winkels die hem meteen ter reparatie willen aanbieden en dan ben je verder van huis. Want dan heb je een tv gekocht en sta je alsnog met lege handen.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:41
mmxmmx schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 15:59:
De eerste Tv (Panasonic TX-55CX400E) moest terug vanwege 1 zwarte vlek in het beeldscherm.

De nieuwe TV heeft 4 zwarte vlekken in beeldscherm en tot overmaat van ramp ook nog een doode pixel boven in het beeldscherm.

Heb foto's van het mankement gestuurd dat mocht allemaal niet baatten ze werken op geen enkele manier mee.
Nu moet ik eerst weer wachten tot maandag dat ze hem komen ophalen en als hij dan bij hun binnen is
word er vermoedelijk woensdag weer een nieuwe gebracht en dat is dan de derde TV

Ik ben woest en koop daar nooit meer iets. Ik ben der hellemaal klaar mee. Ik kan de Coolblue winkels absoluut afraden !! :(

Ik snap je klacht niet helemaal. Natuurlijk is het hartstikke vervelend dat je nieuwe tv niet voldoet aan wat je er van mag verwachten. Dit lijkt me echter meer een kwaliteits probleem van dit type Panasonic tv.

De winkel lijkt mij niet onredelijk en lijken de klacht serieus te nemen door de tv's om te ruilen. Natuurlijk wil je altijd dat het sneller gaat maar dat is niet altijd mogelijk misschien zou je wel bij hun kunnen voorstellen om de tv om te ruilen voor een ander type of merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmxmmx
Dat heb ik ook gedaan maar ik vermoed dat mijn slechte slechte recensie niet geplaatst word :)
Ik wil in ieder geval jullie waarschuwen voor deze praktijken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Wat slecht zeg dat ze iets leveren waarvan ze niet weten dat het defect is, en dan ook nog binnen 1 week een hele nieuwe opsturen in plaats van reparatie. Wat een schande zeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

mmxmmx schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 15:59:

Ik ben woest en koop daar nooit meer iets. Ik ben der helemaal klaar mee. Ik kan de Coolblue winkels absoluut afraden !! :(

Wat hadden ze dan kunnen doen zodat je wel tevreden zou zijn?

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmxmmx
ADDG schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 16:09:
[...]

Ik snap je klacht niet helemaal. Natuurlijk is het hartstikke vervelend dat je nieuwe tv niet voldoet aan wat je er van mag verwachten. Dit lijkt me echter meer een kwaliteits probleem van dit type Panasonic tv.

De winkel lijkt mij niet onredelijk en lijken de klacht serieus te nemen door de tv's om te ruilen. Natuurlijk wil je altijd dat het sneller gaat maar dat is niet altijd mogelijk misschien zou je wel bij hun kunnen voorstellen om de tv om te ruilen voor een ander type of merk.
Ja ik ben natuurlijk nu ff ontzettend teleurgesteld en moet ff afkoelen :o Ik kan ook gewoon mijn geld terug vragen natuurlijk maar in principe is dat nu nog geen optie want ik wil gewoon heel graag die TV hebben.

Ik had natuurlijk gehoopt dat toen ze die tweede TV naar mij toe stuurde dat hij ff grondig was getest om te voorkomen dat die tweede TV ook een fiasco zou worden.

Die tweede TV kwam al in een kapotte en geopende doos hier binnen en ook de verpakkings materialen binnen in de doos waren stuk. Ik had meteen al een slecht gevoel.

Ik hoopte ook dat ze gewoon een nieuwe TV zouden komen leveren en de kapotte meteen weer mee zouden nemen maar ook dat was geen optie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:45

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Als je dat toch niet zo leuk vind, ga je zelf toch naar een ouderwetse winkel toe, en de TV bekijken voordat je hem koopt? Weet je zeker dat ie werkt.

Oh ja, dan is ie waarschijnlijk wel 20% duurder, en omdat iedereen alles online koopt, zijn er niet zoveel tv winkels meer, maar dat is een detail.

En natuurlijk ben ik het helemaal met je eens, het is een schande dat coolblue niet elke tv die ze krijgt hoogspersoonlijk uitpakt, controleert op goede werking, en weer inpakt. Ook dat ze er wel 1 week over doen om hem te vervangen is echt een schande zeg....

Hopelijk heb je wel door wat sarcasme is, want coolblue verwijten dat je panasonic tv bij aankomst niet perfect is, lijkt me niet helemaal de juiste actie......

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

mmxmmx schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 16:10:
[...]

Dat heb ik ook gedaan maar ik vermoed dat mijn slechte slechte recensie niet geplaatst word :)
Zet je aluminium hoedje even af want er is namelijk geen censuur bij shopreviews. |:(

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

[...]

Zo te lezen ben jij diegene die negatief ingesteld is.
Coolblue staat bekend (ook buiten de shopreviews om) dat ze een goede service verlenen.
Tot nu toe zie ik geen "praktijken" waarvoor ik gewaarschuwd voor hoef te worden.
Dat een winkel dus een 3e TV stuurt zonder vragen zie ik als iets positiefs.

Dus bij deze bedankt dat je dit meld zodat ik weet dat ik waarschijnlijk bij problemen zonder meer 3x een product opgestuurd krijg.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppybt
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:33
Sparhawk schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 16:19:
En natuurlijk ben ik het helemaal met je eens, het is een schande dat coolblue niet elke tv die ze krijgt hoogspersoonlijk uitpakt, controleert op goede werking, en weer inpakt. Ook dat ze er wel 1 week over doen om hem te vervangen is echt een schande zeg....
Dan zou hij waarschijnlijk klagen dat de doos open is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
[...]

Bedankt voor het melden van deze praktijken. Ik denk dat ik mijn volgende televisie maar bij CoolBlue haal, dan weet ik tenminste zeker dat ik een goede service krijg. Ze ruilen probleemloos een toestel binnen een zeer redelijke termijn om. Dat moet ik bij een Media Markt nog zien.

Beetje vervelend dat het toestel zelf wat te wensen overlaat, maar daarvoor koop je dan ook een budgettelevisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmxmmx
Nou ik heb goed nieuws.

Mijn vader heeft ff met ze gebeld en toen was er tog nog ruimte voor Goed zaken doen :)
De TV word maandag direct omgeruild !! Dus niet eerst de oude ophalen en dan wachten en een paar dagen later weer een nieuwe sturen.

Hij word aan de deur omgeruild.
Dat is natuurlijk fantastisch en dat is precies wat ik graag wilde.

Moet maandag ff afwachten maar het lijkt er nu op dat ze ondanks 2 kapotte TVs toch over hun hard hebben gestreken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

mmxmmx schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 16:30:
Nou ik heb goed nieuws.

Mijn vader heeft ff met ze gebeld en toen was er tog nog ruimte voor Goed zaken doen :)
De TV word maandag direct omgeruild !! Dus niet eerst de oude ophalen en dan wachten en een paar dagen later weer een nieuwe sturen.

Hij word aan de deur omgeruild.
Dat is natuurlijk fantastisch en dat is precies wat ik graag wilde.

Moet maandag ff afwachten maar het lijkt er nu op dat ze ondanks 2 kapotte TVs toch over hun hard hebben gestreken :)
Wat een schande zeg.
Bij zo een shop koop ik niets meer. Dank voor het mededelen. ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• upje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:26
Je bent 46 jaar oud - en je vader heeft met ze gebeld ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-07 20:13
Ben toch benieuwd hoe dat gesprek is verlopen, volgens mij een gevalletje negatieve/vervelende klant. Dan zou ik als klantenservice-medewerker ook wat minder coulant zijn. Coolblue kan er niets aan doen als ze een kapotte TV opsturen, ze halen dat ding niet uit de doos om 'm te testen en dat lijkt me ook niet realistisch. Dat ze vervolgens zonder zeuren tot twee keer toe een nieuwe opsturen is echt topservice. Anyway, mooi dat het is opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TI_Observer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09-07 18:04
DiedB schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 16:48:
Ben toch benieuwd hoe dat gesprek is verlopen, volgens mij een gevalletje negatieve/vervelende klant. Dan zou ik als klantenservice-medewerker ook wat minder coulant zijn. Coolblue kan er niets aan doen als ze een kapotte TV opsturen, ze halen dat ding niet uit de doos om 'm te testen en dat lijkt me ook niet realistisch. Dat ze vervolgens zonder zeuren tot twee keer toe een nieuwe opsturen is echt topservice. Anyway, mooi dat het is opgelost!
zelf ooit voor een grote webwinkel gewerkt; sommige klanten zijn gewoon nooit tevreden/voor enige reden vatbaar, wat je ook doet...

Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Tja, als ik alles teruglees valt het volgens mij allemaal wel mee. En verder hoort iets als dit sowieso niet in dit deel van het forum thuis. Ik pas je topic titel wat genuanceerder en zet het op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.