For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi
Vraag
Alle reacties
Is geen enkel probleem, je koppelt de Logitech muizen aan een Unifying adapter en elke pc heeft een eigen adapter. Het koppelen aan de adapter is automatisch aan de meegeleverde adapter gedaan.MrMarcie schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 14:56:
Beetje vreemde vraag misschien. Heb een Logitech M705, en heb hier 2 pc's naast elkaar staan. Nu wil ik op die 2e PC ook een M705 aanschaffen en aansluiten. Maar gaan die muizen dan niet met elkaar interfereren of kan je ze op een ander kanaal zetten oid.
Iemand die dat weet?
Wil je dit wijzigen dan kan dat via het volgende kleine stukje software:
http://support.logitech.com/en_us/software/unifying
Haal je ze zo uit de doos dan is er geen enkel probleem en werkt het direct out of the box. Hier op kantoor gebruiken we er 5 in dezelfde ruimte en dat gaat prima!
Duidelijk, ga ik 'm maar gelijk bestellen. Dank je.
For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi
Ik heb eens gezien dat de muis van een draadloos setje twee systemen bediende. De muis van het andere setje deed het op 1, er was dus ergens een overlap bij een van de setjes. Oplossing: opnieuw syncen zoals Brilsmurfffje aangeeft. Alle draadloze apparaten zitten op de 2,4 GHz band, maar omdat er alsnog een groot bereik is, is er in principe genoeg ruimte voor meerdere apparaten om zonder problemen te werken.
Commandline FTW | Tweakt met mate