3.5 mm extensie kabel

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalathim
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 20-06 20:32
Hallo mensen,

Laatst heb ik de Beyerdinamic DT 770 32 ohm koptelefoon aangeschaft, het ding werkt goed en heeft lekker geluid. Ik heb alleen 1 probleem ermee: de kabel is aan de korte kant en zit hierdoor in de weg.

Mijn vraag: weet iemand een goede extensie kabel die ik kan kopen? En maakt het uit voor de kwaliteit van de audio?

Alvast bedankt.

Beste antwoord (via Kalathim op 20-01-2016 13:00)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:34

FeaR

In GoT we trust

Verlengen is gewoon mogelijk met een kabel met aan één kant 3,5 mm jack male en aan de andere kant female (voorbeeld). Aangezien het analoge audio is kan je door de extra overgang wel iets kwaliteit inleveren, maar dat hangt af van de lengte en de kwaliteit van de connectoren/overgang in de kabel. Het is een kwestie van testen. Kabeltje kost de wereld niet, zie daarvoor ook de topicreeks van de Zilveren kavels door elfjes.

[ Voor 17% gewijzigd door FeaR op 16-01-2016 15:47 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:34

FeaR

In GoT we trust

Verlengen is gewoon mogelijk met een kabel met aan één kant 3,5 mm jack male en aan de andere kant female (voorbeeld). Aangezien het analoge audio is kan je door de extra overgang wel iets kwaliteit inleveren, maar dat hangt af van de lengte en de kwaliteit van de connectoren/overgang in de kabel. Het is een kwestie van testen. Kabeltje kost de wereld niet, zie daarvoor ook de topicreeks van de Zilveren kavels door elfjes.

[ Voor 17% gewijzigd door FeaR op 16-01-2016 15:47 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SannrHerr
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:08

SannrHerr

Furor Teutonicus!

Zwaardtijd, speertijd | Schilden splijten | Windtijd, wolftijd | Eer de wereld vergaat | Geen enkel mens | Zal den ander sparen