Humble Bundle - geen toepassing korting

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Tijdens het samenstellen van 3 of meer games, zou er volgens Humble, een extra korting op het totaal worden toegepast. Indien er uit onderstaande games gekozen wordt. Dat heb ik gedaan, maar de totaal prijs is een optelsom van afgeprijsde games. De korting van 85% op 3 games is niet berekend. De games die ik kies zijn gekozen uit de aangegeven lijst; ' (Discounts apply to the full price of the titles below.)'

Heeft iemand hier ervaring mee?

...

Beste antwoord (via Luxicon op 16-01-2016 16:01)

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 03-10 21:26
Luxicon schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 15:55:
[...]

Oke, bedankt voor de tip, dan doe ik dat!
Zat nu ook te kijken maar sommige games in dat lijstje van build your own games zijn niet van toepassing ofzoiets? Tenminste het lijkt daar op. Bij mij herkend hij alleen Brutal Legend.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Contact Humble Bundle even. De klantenservice daar is zeer snel met het beantwoorden van uw vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
rwbk schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 15:54:
Contact Humble Bundle even. De klantenservice daar is zeer snel met het beantwoorden van uw vragen.

...

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Luxicon schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 15:55:
[...]

Zat nu ook te kijken maar sommige games in dat lijstje van build your own games zijn niet van toepassing ofzoiets? Tenminste het lijkt daar op. Bij mij herkend hij alleen Brutal Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
rwbk schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 15:58:
[...]

Zojuist zie ik dat het enkel geldt voor de games waarbij de kortingsduur het kortst is (momenteel iets minder dan 2 uur denk ik). De overige games zijn nog meer dan 10 uur in de aanbieding.

Aangezien ze allen onder ' (Discounts apply to the full price of the titles below.)' staan, is het verwarrend vind ik. :)

Edit: Wat ik zei, klopt toch niet. De duur van de aanbieding staan door elkaar heen, niet op volgorde.
The Witcher 2: Assassins of Kings Enhanced Edition is ook nog 2 uur in de aanbieding, maar deze geldt niet voor de bundel.

[ Voor 15% gewijzigd door Luxicon op 16-01-2016 16:04 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
AFAIK werkt het alleen met de double fine bundle (en dus double fine games)
https://www.humblebundle....le/doublefineproductions/
Ze hebben nu ook de site aangepast, was dus waarschijnlijk een foutje.
Je eigen DF bundle kan nog wel met die kortingen.

Wel jammer dat je niet 6 games met 90% korting kan krijgen. 5 games per 'bundel' is de max :(

[ Voor 70% gewijzigd door eL_Jay op 17-01-2016 13:48 ]

Pagina: 1