Ik heb een 60 mm fan die ik nog over had op mijn superorb gemaakt, het scheelt bij mij 8 graden!
(het kwam omdat ik het fannetje die erop zat gemold had

There is no magic.
There is no magic.
//
foto is van mijn crappy trust spycam, maar ja hij was goedkoopOp donderdag 21 juni 2001 01:10 schreef The_Will het volgende:
Mooie kwaliteit foto's......not!
Verwijderd
Omdat je die niet zo mooi in die orb kunt vastschroefen misschien?Op donderdag 21 juni 2001 01:10 schreef The_Will het volgende:
Waarom gooi je er dan nie meteen een 80 mm fan op? Dat is ten eerste stiller en ten tweede zorgt het nog voor meer CFM ook.
valt mee de bladen buigen heel makkelijk, en anders heb ik weer een mooi excuus om een "echte" cooler te kopenOp donderdag 21 juni 2001 01:11 schreef man-o-script het volgende:
zo te zien heb je je superorb er aardig voor moeten mollen
De onderste fan zit er nog wel in, dus hij heeft nog steeds 2 fans, dus het idee van de superorb is hetzelfdeOp donderdag 21 juni 2001 01:13 schreef PsyFlux het volgende:
[..]
Omdat je die niet zo mooi in die orb kunt vastschroefen misschien?
Verder wel leuke mod: maar als je je orb al op deze manier gaat modden kun je volges mij beter gewoon een normaal design koeler nemen. Aan de andere kant: als je 'm toch nog hebt liggen: waarom niet
Verwijderd
Hoe ga je dat in hemelsnaam doen? De as alleen al is net zo groot als de tunnel van de sorb. Oh ja, laten we er een convertortje opzetten. Blok van 50 cm hoog (en nog steeds bagger koelen)Op donderdag 21 juni 2001 01:10 schreef The_Will het volgende:
Waarom gooi je er dan nie meteen een 80 mm fan op? Dat is ten eerste stiller en ten tweede zorgt het nog voor meer CFM ook.
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
En ik moest gisteravond wat, ik had het bovenste fannetje gemold en ik had alleen nog een 60 mm fan.Op donderdag 21 juni 2001 09:20 schreef SickBastard het volgende:
IK vinnut er onprofessioneel uitzien hoor... zou ik niet durven, ik koop liever een 80 mm en plaats hem erboven ipv de hele orb te mollen..
Verwijderd