Beste tv voor canal+ met ci+ module

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haage
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 17-09-2020
Ik heb een apartement in spanje en ga daar een schotel met canal digitaal installeren. Ik wil graag een tv met CI+ module. Nu verneem ik van de installateur in spanje dat ik dan de tv in nederland moet kopen omdat spaanse modellen niet over de juiste software beschikken om canal digitaal met een CI + module te ontvangen. Welke 46-48" tv is het best geschikt om zonder problemen met een CI+ module te werken? Het is lastig is ale tv recenties na te gaan op basis van het model dus enige hulp is welkom.
Dank voor jullie tips.

[ Voor 3% gewijzigd door Haage op 16-01-2016 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:50
Tada:
pricewatch: Loewe Connect 48 Zilver, Zwart

De duurste 46-48inch TV met DVB-S2 welke ik kon vinden! >:)

Misschien is het handig om een budget te noemen en iets meer informatie te geven over het gebruik. Iets meer eigen inzet zou fijn zijn O+

Ook dient je topic een schopje te krijgen naar:
Consumentenelektronica Aankoopadvies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haage
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 17-09-2020
Dank voor de tip nooberke. Maar de duurste is niet altijd de beste. Er zijn veel samsung en philips modellen die een canaal digitaal ci + module accepteren maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik zoek niet de duurste of goedkoopste maar gewoon waar voor mijn geld. En als ik een tv in nederland moet kopen en naar Spanje meeneem, dan wil ik geen gedoe met niet functioneren of zo. Het moet vooral probleemloos werken.

Wat het schopje aangaat zie ik het nu ook. Misschien dat een van de monitors dat even kan doen. Sorry.

[ Voor 11% gewijzigd door Haage op 16-01-2016 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Schopje naar CEA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:49
Waar voor je geld....>>> pricewatch: Sony Bravia KDL-43W756C Zilver

Of pak de 50 inch versie van de 756c of 755c.

100 Hertz, geen UHD, maar FHD waardoor je minder kwijt bent, dvb-S2 en uiteraard CI+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wienesroa
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:49
pricewatch: Sony Bravia KDL-50W805C Zwart
pricewatch: Sony Bravia KDL-50W756C Zilver

De bovenste is slechts paar tientjes duurder volgens de pricewatch en volgens mij is het enige verschil dat je ook 3d kunt kijken. Wellicht is dat toch wel leuke extra?

Of zie ik iets over het hoofd? (Beide overigens in 50" opgezocht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Achiel007
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:39
Heb zelf een wat oudere Samsung en het werkt feilloos. Op de site van Canaal digitaal vind je een lijst, als je tv hierin staat denk ik dat je er vanuit kan gaan dat het gewoon netjes werkt.

http://www.canaldigitaal....ay/geteste-televisies.pdf

*edit typo
Pagina: 1