Heb een laptop met Windows 10 Pro. Bij rechtermuistoets op desktop en opvragen beeldscherminstellingen op persoonlijke voorkeur instellen krijg ik een error "ms-settings: display Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld. Installeer een programma of, als dit al geinstalleerd is, maak een koppeling in het onderdeel standaardprogramma's van het configuratiescherm.
Deze laptop beschikt over een ATI Mobility Radeon HD 4200 series met een driver van 13-01-2015. Zit een AMD athlon processor in.
Heb zelf het idee dat het mogelijk in de combinatie van AMD en/of videokaart i.c.m. Windows 10 kan zijn maar kan er weinig over vinden. Kan ook geen spyware of virus vinden.
Wat kan ik het beste doen?
Deze laptop beschikt over een ATI Mobility Radeon HD 4200 series met een driver van 13-01-2015. Zit een AMD athlon processor in.
Heb zelf het idee dat het mogelijk in de combinatie van AMD en/of videokaart i.c.m. Windows 10 kan zijn maar kan er weinig over vinden. Kan ook geen spyware of virus vinden.
Wat kan ik het beste doen?