Algemene voorwaarden testpanel

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enigmafan
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

enigmafan

Front- & backend ontwikkelaar

Topicstarter
Bij de algemene voorwaarden van het Tweakers testpanel staan de volgende zaken die, zo vermoed ik, niet correct zijn:
1.1Deelname is voorbehouden aan leden met een minimum van 1024 karmapunten ten tijde van de aanmelding bij het testpanel.
Tussen '1.1' en 'Deelname' ontbreekt een spatie.
Wordt er geweigerd of niet binnen 24 uur gereageerd, dan zal Tweakers een andere tester uitnodigen en vervalt de oorspronkelijke uitnodiging.
Deze zin staat tussen 1.3 en 1.4. Wellicht moet deze zin ook een volgnummer krijgen, Of hij hoort bij 1.3, dan moet hij daarop aansluiten.
1.4 Tweakers stelt aan de Tester(s), gedurende een vooraf bepaalde testperiode het te testenp product met meegeleverde toebehoren kosteloos in bruikleen ter beschikking.
'testenp' moet zijn 'testen'.
1.7 De Tester zal ervoor zorgen dat elke review een beoordeling van het Product bevat die voldoet aan de richtlijnen die nader zijn beschreven de Algemene Voorwaarden Tweakers.net”, zoals gepubliceerd op http://tweakers.net/voorwaarden/.
...elk...
...beschreven in de...
3.3 Een en ander onverminderd de verdere rechten die Tweakers toekomen, zoals het recht op volledige vergoeding van schade, kosten en rente en in het bijzonder het recht om het Product onmiddellijk terug te vorderen.
...toekomt...
4.1 Bij het einde van de Gebruikersovereenkomst anders dan vanwege het verstrijken van de testperiode en het overgaan van eigendom, is Tester verplicht het product met toebehoren aan Tweakers terug te geven in dezelfde goede staat als waarin het werden ontvangen door Tester.
...werd...

Het woord 'Tester(s)' begint soms met een kleine letter en soms met een hoofdletter. Hetzelfde probleem doet zich voor bij 'gebruikersovereenkomst', 'product, 'testpanel' en 'testperiode'.

Mijn Sinterklaasspel voor de kids

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:55
Dank voor je scherpe blik. De redactie kan dit niet direct aanpassen, gezien het niet onder het redactionele deel van de website valt, maar ik geef het door :)