Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Apple iPad Pro Review

Pagina: 1
Acties:

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13:29

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Topicstarter
Ik heb net de videoreview gekeken, en even snel door de geschreven review gelezen. Wat mij echt enorm opviel, is dat de vergelijkingen met de Surface Pro vrijwel niet zijn gedaan. In de videoreview wordt er niet eens gesproken over de Surface Pro en in de geschreven review wordt er alleen een paar keer lichtjes gesproken over verschillen qua pen, beeldverhouding en dan toch heel even met het verschillende aanbod, maar dat is zo lichtjes dat veel lezers (dus niet tweakers in het algemeen), dit amper zullen oppikken.
Pas bij alternatieven worden de Surface tablets wel benoemd.

De Surface Pro is gewoon de concurrent, en het mag duidelijk zijn dat deze iPad Pro niet eens in de buurt komt qua functionaliteit, bedoel alle goede punten van deze tablet die ik heb gehoord, zijn aanwezig bij de Surface Pro, terwijl de nadelen er niet zijn of minder (prijs lager, en beter met bankhangen door variabele kickstand), niets voor niets kreeg de SP4 ook een 8,5.

Natuurlijk moet een review niet in het teken staan van de concurrentie, maar in de videoreview wordt er niet eens over gesproken en heel veel testen worden niet vergeleken met de SP4, als je bedenkt dat Apple de SP4 als 'inspiratie' heeft gebruikt, had dit zeker wel benoemd mogen worden.
Als ik nu zo de review bekijk, dan lijkt het net alsof Apple een nieuw product heeft verzonnen, dat zij op de gedachte kwamen om een grote model te maken, om dit te doen met een toetsenbord en pen, om 2 apps naast elkaar te laten draaien enz enz. Terwijl ze werkelijk niets nieuws brengen.

Ik zeg daarmee niet dat het een slecht product is of dat ik het oneens ben over de score oid, maar het gevoel die de review geeft, en het ontbreken van een sterke vergelijk van DE concurrent, vind ik zeker wel een minpunt.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900