Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik bouw dit systeem puur voor gaming. Van games zoals League of Legends tot Metal Gear Solid V. MGSV wil ik op 1080p/60fps op High tot Extra High kunnen draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet meer dan €550,-
Ik ben bereid om een videokaart en/of andere onderdelen tweede hands te halen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
CPU van Intel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik prefeer meer FPS over snellere opstarttijden/laadtijden. Dus liever een betere videokaart en processor dan een dure SSD.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Jullie expertise, ik weet namelijk niet welke onderdelen goed met elkaar samenwerken.
The best bang for my buck, een videokaart en andere onderdelen wil ik daarom best 2e hands halen. Ik weet ook niet of dit de beste onderdelen zijn voor de beste prijzen en hoe en waar ik het beste 2e handse onderdelen kan kopen.
Ik bouw dit systeem puur voor gaming. Van games zoals League of Legends tot Metal Gear Solid V. MGSV wil ik op 1080p/60fps op High tot Extra High kunnen draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet meer dan €550,-
Ik ben bereid om een videokaart en/of andere onderdelen tweede hands te halen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
CPU van Intel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik prefeer meer FPS over snellere opstarttijden/laadtijden. Dus liever een betere videokaart en processor dan een dure SSD.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Jullie expertise, ik weet namelijk niet welke onderdelen goed met elkaar samenwerken.
The best bang for my buck, een videokaart en andere onderdelen wil ik daarom best 2e hands halen. Ik weet ook niet of dit de beste onderdelen zijn voor de beste prijzen en hoe en waar ik het beste 2e handse onderdelen kan kopen.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 183,40 | € 183,40 |
1 | MSI H110M PRO-D | € 54,95 | € 54,95 |
1 | MSI GeForce GTX 750 Ti 2GB GAMING | € 135,- | € 135,- |
1 | WD Purple WDxxPURX, 1TB | € 54,99 | € 54,99 |
1 | Zalman Z1 | € 28,- | € 28,- |
1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 28,50 | € 28,50 |
1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 35,95 | € 35,95 |
1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 56,95 | € 56,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 577,74 |