Teamspeak apart instellen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekende vent
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-06 02:20
Hallo

Ik wou graag het geluid op een spel (CS GO ) op mijn boxen hebben, en mijn teamspeak geluid op mijn headset hebben ( Steelseries Syberia V2) .

Met skype kan ik dat wel instellen, de input en output devices.

Maar het geluid van CS go is van nature harstikke hard en daar door hoor ik telkens niet wat die lui zeggen. Continue aan het spelen met geluid afstemmingen maar soms is een balans erg vervelend te vinden.

Sommigen op engelse fora hebben het over een virtuele geluid kaart of iig een 2e ofzo?

Ik denk laat ik het maar aan de tweakers vragen, ze weten vast wel raad.

alvast bedankt!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:40
Settings -> Options -> Playback -> Playback device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekende vent
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-06 02:20
Dankje wel, ik keek er over heen dus. Ja, je kan niet bekend zijn met elk programma toch?

Maar kan iemand mij uitleggen wat het nut is van 2 audio kaarten? Want dat antwoord zie her en der voorbij komen. 1tje is toch genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-09 21:56
Onbekende vent schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 18:34:
Dankje wel, ik keek er over heen dus. Ja, je kan niet bekend zijn met elk programma toch?

Maar kan iemand mij uitleggen wat het nut is van 2 audio kaarten? Want dat antwoord zie her en der voorbij komen. 1tje is toch genoeg?
Bijvoorbeeld:

Ik heb een Creative X-Fi Xtreme gamer geluidskaart in mijn PC. Op deze geluidskaart staat mijn 5.1 slaapkamer setup aangesloten. Deze 'output device' gebruik ik dan als ik zonder headset aan het gamen ben.

Op de onboard geluidskaart heb ik een koptelefoon en een microfoon aangesloten. Deze gebruik ik als ik met mensen aan het gamen ben. Teamspeak die staat dus ingesteld op die output device, zoals anboni al zei.

Dat is dus hoe je het aansluit als je geen USB headset hebt.