Dag heren (en dames),
Mijn desktop PC loopt sinds een paar weken niet heel erg lekker meer. Met name bij het werken met Word is er soms wat lag tussen een toetsaanslag en het verschijnen van tekst. Een week geleden liep hij zelfs helemaal vast. Hij startte wel op maar bleef hangen in Chrome (zelf CTRL-Alt-Delete deed niks meer)
Mijn acties sindsdien:

Heeft iemand een suggestie wat er aan de hand zou kunnen zijn? Mijn specs:
MSI p33 g41 combo moederbord
Intel Core2 Quad Q8200 2.33 GHz
8 GB RAM
Samsung EVO 250 GB SSD
WD 4TB HDD
Radeon 7900 series
Is er misschien iets in het Bios wat verkeerd zou kunnen staan, waardoor de SSD niet optimaal werkt? Kan het komen doordat ik nog een PS2 toetsenbord gebruik? Ik zou het echt niet weten, hopelijk hebben jullie ideeën. Bedankt alvast!
Groetjes, Daan
Dit is de test van mijn vorige SSD:
Mijn desktop PC loopt sinds een paar weken niet heel erg lekker meer. Met name bij het werken met Word is er soms wat lag tussen een toetsaanslag en het verschijnen van tekst. Een week geleden liep hij zelfs helemaal vast. Hij startte wel op maar bleef hangen in Chrome (zelf CTRL-Alt-Delete deed niks meer)
Mijn acties sindsdien:
- Nieuwe SSD erin (Samsung EVO 250 GB)
- Nieuwe installatie (Windows 7 64 bit)
- Memtest een nachtje laten draaien (geen problemen gevonden)
- Videokaart eruit (Radeon HD7950) en on-board kaart gebruikt
- Nieuwe netwerkadapter
- Diverse virusscanners gedraaid.

Heeft iemand een suggestie wat er aan de hand zou kunnen zijn? Mijn specs:
MSI p33 g41 combo moederbord
Intel Core2 Quad Q8200 2.33 GHz
8 GB RAM
Samsung EVO 250 GB SSD
WD 4TB HDD
Radeon 7900 series
Is er misschien iets in het Bios wat verkeerd zou kunnen staan, waardoor de SSD niet optimaal werkt? Kan het komen doordat ik nog een PS2 toetsenbord gebruik? Ik zou het echt niet weten, hopelijk hebben jullie ideeën. Bedankt alvast!
Groetjes, Daan
Dit is de test van mijn vorige SSD: