Hey Tweakers!
Ik zoek een?
Gaming Headset voor de PC
Wat is je budget?
Rond de 120 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
- Razer zou ik tof vinden. omdat dit matcht met m'n andere gear (Mamba en Firefly)
- 7.1 of virtual 7.1 (vereist)
- Draadloos (zou mooi zijn, niet vereist)
- Ik heb een relatief groot hoofd dus het draagcomfort is erg belangrijk
- Een degelijke microfoon (waarmee prima gestreamd kan worden)
- 2 inputs zou ook mooi zijn (1 voor game en 1 voor chat), echter heeft dit erg lage prioriteit
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb een gaming laptop (MSI GE70 2QD) en gebruik de headset op mijn kamer waar niet veel omgevingsgeluid is.
Op het moment bezit ik een Turtle Beach P11 waar ik erg tevreden mee ben, echter is deze wel aan vervanging toe.
Zelf heb ik zitten denken aan de Corsair VOID. Uit reviews blijkt dat de microfoon hiervan 'slecht' is.
De Razer Kraken 7.1 heeft ook mijn aandacht getrokken, maar het nadeel van deze koptelefoon is het draagcomfort.
Waar ikzelf dus eigenlijk op uit kom is de HyperX Cloud II, wat dan weer niet draadloos is..
Graag wil ik jullie hulp inroepen voordat ik een nieuwe aanschaf. Help me out here!
Ik zoek een?
Gaming Headset voor de PC
Wat is je budget?
Rond de 120 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
- Razer zou ik tof vinden. omdat dit matcht met m'n andere gear (Mamba en Firefly)
- 7.1 of virtual 7.1 (vereist)
- Draadloos (zou mooi zijn, niet vereist)
- Ik heb een relatief groot hoofd dus het draagcomfort is erg belangrijk
- Een degelijke microfoon (waarmee prima gestreamd kan worden)
- 2 inputs zou ook mooi zijn (1 voor game en 1 voor chat), echter heeft dit erg lage prioriteit
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb een gaming laptop (MSI GE70 2QD) en gebruik de headset op mijn kamer waar niet veel omgevingsgeluid is.
Op het moment bezit ik een Turtle Beach P11 waar ik erg tevreden mee ben, echter is deze wel aan vervanging toe.
Zelf heb ik zitten denken aan de Corsair VOID. Uit reviews blijkt dat de microfoon hiervan 'slecht' is.
De Razer Kraken 7.1 heeft ook mijn aandacht getrokken, maar het nadeel van deze koptelefoon is het draagcomfort.
Waar ikzelf dus eigenlijk op uit kom is de HyperX Cloud II, wat dan weer niet draadloos is..
Graag wil ik jullie hulp inroepen voordat ik een nieuwe aanschaf. Help me out here!
[ Voor 4% gewijzigd door LigeTRy op 15-01-2016 22:45 ]