Advies nieuwe Headset

Pagina: 1
Acties:

• LigeTRy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15:26
Hey Tweakers!

Ik zoek een?
Gaming Headset voor de PC

Wat is je budget?
Rond de 120 euro

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
- Razer zou ik tof vinden. omdat dit matcht met m'n andere gear (Mamba en Firefly)
- 7.1 of virtual 7.1 (vereist)
- Draadloos (zou mooi zijn, niet vereist)
- Ik heb een relatief groot hoofd dus het draagcomfort is erg belangrijk
- Een degelijke microfoon (waarmee prima gestreamd kan worden)
- 2 inputs zou ook mooi zijn (1 voor game en 1 voor chat), echter heeft dit erg lage prioriteit

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb een gaming laptop (MSI GE70 2QD) en gebruik de headset op mijn kamer waar niet veel omgevingsgeluid is.
Op het moment bezit ik een Turtle Beach P11 waar ik erg tevreden mee ben, echter is deze wel aan vervanging toe.
Zelf heb ik zitten denken aan de Corsair VOID. Uit reviews blijkt dat de microfoon hiervan 'slecht' is.
De Razer Kraken 7.1 heeft ook mijn aandacht getrokken, maar het nadeel van deze koptelefoon is het draagcomfort.
Waar ikzelf dus eigenlijk op uit kom is de HyperX Cloud II, wat dan weer niet draadloos is..

Graag wil ik jullie hulp inroepen voordat ik een nieuwe aanschaf. Help me out here! _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door LigeTRy op 15-01-2016 22:45 ]

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-02 18:18
Razer 50% korting (op alles) - Januari 2016

Misschien helpt de prijs je over de streep? Al heb ik geen idee of dat vandaag ook nog geld. Er zullen waarschijnlijk wel weer tig producten besteld zijn, die weer worden doorverkocht.

[ Voor 38% gewijzigd door rolandos582 op 16-01-2016 04:00 ]

• LigeTRy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15:26
rolandos582 schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 03:59:
Razer 50% korting (op alles) - Januari 2016

Misschien helpt de prijs je over de streep? Al heb ik geen idee of dat vandaag ook nog geld. Er zullen waarschijnlijk wel weer tig producten besteld zijn, die weer worden doorverkocht.
Ik heb via deze weg al m'n Mamba en Firefly gekocht. Daarna was helaas alles out of stock, anders had ik inderdaad de Kraken 7.1 gekocht..