Hi all,
Ik zoek een beetje help bij het samenstellen van mijn nieuwe desktop
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Wat mag het systeem gaan kosten?
Hoofdzakelijk twee dingen, websites bouwen en gamen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb op dit moment een laptop, dus ik wil niks meenemen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het hoeft geen monster van een bak te zijn maar wil toch wel mijn games op high kunnen spelen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zie wat je verwacht van ons.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik ben al enkele dagen bezig met het proberen samenstellen van een systeem. Aangezien ik geen hardware achtergrond heb, vind ik het toch best lastig. Graag deel ik met jullie wat ik tot nu toe heb en hoor dan ook graag of ik de juiste richting op ga. Tevens loop ik zelf ook vast met het geheugen dat ik hier aan kan toevoegen. Ik wil graag 16GB aan geheugen, Wat ik tot nu toe heb is:
Ik zoek een beetje help bij het samenstellen van mijn nieuwe desktop
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Wat mag het systeem gaan kosten?
Hoofdzakelijk twee dingen, websites bouwen en gamen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb op dit moment een laptop, dus ik wil niks meenemen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het hoeft geen monster van een bak te zijn maar wil toch wel mijn games op high kunnen spelen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zie wat je verwacht van ons.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik ben al enkele dagen bezig met het proberen samenstellen van een systeem. Aangezien ik geen hardware achtergrond heb, vind ik het toch best lastig. Graag deel ik met jullie wat ik tot nu toe heb en hoor dan ook graag of ik de juiste richting op ga. Tevens loop ik zelf ook vast met het geheugen dat ik hier aan kan toevoegen. Ik wil graag 16GB aan geheugen, Wat ik tot nu toe heb is:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 248,50 | € 248,50 |
| 1 | MSI Z170A GAMING M5 | € 179,95 | € 179,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 363,95 | € 363,95 |
| 1 | Fractal Design Define S | € 79,- | € 79,- |
| 1 | Noctua NH-U14S | € 57,95 | € 57,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 107,95 | € 107,95 |
| 1 | Corsair HX750i | € 160,95 | € 160,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.198,25 | |
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2016 16:40 ]