Hallo Tweakers!
Ik zal meteen mijn probleem zeggen:
Mijn toetsenbord en muis werken niet meer
Hele verhaal:
Ik was aan het gamen en muziek aan het luisteren, ik was tergelijketijd bezig met het installereb van ubuntu op eeb usb voof op mijn laptop, toen ik wou kijken of hij het deed liep heel mijn pc vast en kon ik niks doen behalve afsluiten en opnieuw opstarten, toen ik hem weer opstarte merkte ik dat het lichtje van mijn muis (rog muis) niet brandde. En ik kon niet inloggen. Na systeem herstel te doen naar 2 dagen geleden was het nog steeds niet opgelost.
Is er een andere mogelijkheid dan compleet resetten of is er een component defect?
In het kort:
Toetsenbord en muis werken niet na inpluggen usb met ubuntu installer erop.
Sorry voor eventuele spel en typfouten, lichte paniek is aanwezig.
Specs:
Amd richland a8 6600k 3.9 ghz
1 corsair 4gb ram stick met nog een van 8
Asus strix gtx 970 4gb
Msi fm2 a75ma e35
1tb hdd
2tbb hdd
Corsair vs series vs650
Met vriendelijke groet
Thijs
Ik zal meteen mijn probleem zeggen:
Mijn toetsenbord en muis werken niet meer
Hele verhaal:
Ik was aan het gamen en muziek aan het luisteren, ik was tergelijketijd bezig met het installereb van ubuntu op eeb usb voof op mijn laptop, toen ik wou kijken of hij het deed liep heel mijn pc vast en kon ik niks doen behalve afsluiten en opnieuw opstarten, toen ik hem weer opstarte merkte ik dat het lichtje van mijn muis (rog muis) niet brandde. En ik kon niet inloggen. Na systeem herstel te doen naar 2 dagen geleden was het nog steeds niet opgelost.
Is er een andere mogelijkheid dan compleet resetten of is er een component defect?
In het kort:
Toetsenbord en muis werken niet na inpluggen usb met ubuntu installer erop.
Sorry voor eventuele spel en typfouten, lichte paniek is aanwezig.
Specs:
Amd richland a8 6600k 3.9 ghz
1 corsair 4gb ram stick met nog een van 8
Asus strix gtx 970 4gb
Msi fm2 a75ma e35
1tb hdd
2tbb hdd
Corsair vs series vs650
Met vriendelijke groet
Thijs
Thijs W