Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Professioneel Heftruck Syndroom
Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.
[ Voor 23% gewijzigd door Perkouw op 15-01-2016 14:02 ]
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Zoals door Atlas al min of meer gezegd, probeer je emotie hier even van los te koppelen. Loop gewoon even bij zijn vrouw langs en geef gewoon even aan dat je het idee hebt dat je loonstrookje niet klopt en of jullie er even samen een keer naar kunnen kijken. Laat de negatieve insteek dus even achterwegen. Bekijk het neutraal of probeer het, nog liever natuurlijk, positief te benaderen.redbullet schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 14:06:
Zn 265 euro.
Ik had het opgemerkt naar aanleiding van een mailtje van hem.
Praten zie ik echt niet zitten, hij is bot en hard. Zijn enige reactie na het overlijden van een familie lid van mij was "dat heb je wel eens". Verder heeft hij nog veel meer dingen gezegd die bij mij in de verkeerde keelgat is geschoten.
Ik denk dat bij je baas binnen lopen toch de beste oplossing is. Of zijn vrouw die de administratie doet. Anders heb je weinig mogelijkheden, dan moet je meteen naar je rechtsbijstand of de vakbond stappen voor juridische opties. Als je dacht dat je relatie met je baas nu niet goed was, daarna is dat zeker weten het geval.redbullet schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 14:06:
Praten zie ik echt niet zitten, hij is bot en hard. Zijn enige reactie na het overlijden van een familie lid van mij was "dat heb je wel eens". Verder heeft hij nog veel meer dingen gezegd die bij mij in de verkeerde keelgat is geschoten.
Hoe verwacht je wat te bereiken als je niet eens met die man wil gaan praten? Sommige mensen zijn gewoon bot, deal with it. Keertje diep ademhalen en gewoon op normale toon met hem gaan praten. Ook als hij bot gaat doen, gaat schreeuwen of met stoelen gaat smijten. Heb je het gevoel dat je er verder niet meer uit komt, dan kun je het gesprek afbreken en zeggen dat je met je rechtsbijstandsverzekeraar gaat praten. Of desnoods nog een extra stapje ertussen, maar dat stapje komt pas ná (een poging tot) een goed gesprek!redbullet schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 14:06:
Zn 265 euro.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Er is nog wel een verschil tussen domweg bot of het totale gebrek aan empathie en dus people skills.... je kan toch wel het fatsoen opbrengen om iemand te condoleren als een dierbare van hem is overleden....NMe schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 14:18:
[...]
Hoe verwacht je wat te bereiken als je niet eens met die man wil gaan praten? Sommige mensen zijn gewoon bot, deal with it.
Meest kromme vergelijking ever. Maar je kan toch ook je knipperlicht uit doen als je ergens afslaat? Tja je hebt nu eenmaal mensen die dat dus gewoon niet doen onbewust, willens en wetens of whatever. Feit is die mensen zijn er gewoon.Friespeuk schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 14:22:
[...]
Er is nog wel een verschil tussen domweg bot of het totale gebrek aan empathie en dus people skills.... je kan toch wel het fatsoen opbrengen om iemand te condoleren als een dierbare van hem is overleden....
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
In hoe verre kan je uberhoud je werk uitvoeren als je niet met je baas praat? Tijd voor een nieuwe werkgever imho.redbullet schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 14:06:
Zn 265 euro.
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq