[Feature request] Alle uitvoeringen van 1 product wijzigen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13-07 11:43
Voorbeeld: Ik wil graag een specificatie aan de Sony Alpha 6000 toevoegen, namelijk dat hij met 60fps kan filmen. Nu heeft de Alpha 6000 maar liefst 9 verschillende uitvoeringen. Nu heb ik absoluut geen zin om alle uitvoeringen afzonderlijk te gaan wijzigingen. Het zou dus zeer handig zijn als dit in een keer kon.

Hetzelfde geld voor het toevoegen van meerdere uitvoeringen van 1 product. Ik zou graag tegelijkertijd twee uitvoeringen toe kunnen voegen, waarbij uitvoering A slechts in een of een paar aspecten verschilt van uitvoering B, zonder alles twee keer in te moeten voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:55

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Balance schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 13:52:
Voorbeeld: Ik wil graag een specificatie aan de Sony Alpha 6000 toevoegen, namelijk dat hij met 60fps kan filmen. Nu heeft de Alpha 6000 maar liefst 9 verschillende uitvoeringen. Nu heb ik absoluut geen zin om alle uitvoeringen afzonderlijk te gaan wijzigingen. Het zou dus zeer handig zijn als dit in een keer kon.
Wij kunnen dat wel en doen dat in principe ook als we een verbetering doorkrijgen van een algemene specificatie (zoals in dit geval het aantal fps). Dus maak gewoon een melding bij een uitvoering en voor de zekerheid kan je in het opmerkingenveld zetten dat je deze wijziging graag wilt zien bij alle uitvoeringen.
Hetzelfde geld voor het toevoegen van meerdere uitvoeringen van 1 product. Ik zou graag tegelijkertijd twee uitvoeringen toe kunnen voegen, waarbij uitvoering A slechts in een of een paar aspecten verschilt van uitvoering B, zonder alles twee keer in te moeten voeren.
Maak een productsubmit waarbij je alleen maar de verschillen in specs invult en plaats in het opmerkingenveld een linkje naar het product (of een uitvoering daarvan) waar deze bij hoort. Vanuit onze queue gaan wij deze dan op productniveau samenvoegen en dan worden automatisch alle standaardspecs overgenomen :)