Het is tijd voor een nieuwe build! Ik ben van plan een mini-itx gamesysteem te bouwen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen! Heel veel gamen. Fallout 4, Battlefield, Battlefront, Counter Strike, Starcraft en nog meer. Ook doe ik aan het bewerken van video's en foto's Ik game op een BENQ van 144HZ en totaal zijn er 3 beeldschermen aangesloten op het huidige systeem maar bij het gamen wordt alleen de BENQ gebruikt.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik ben van plan rond de 1000 euro aan het systeem uit te geven maar ben niet beroerd om er iets bij te doen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
geen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijst.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel, Nvidia.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ben verliefd geworden op de ML08 vanwege het formaat en uiterlijk. Ik ga vrij veel naar lanparties maar de handle is niet noodzakelijk!
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag weten wat jullie van dit samengesteld systeem vinden. Op- of aanmerkingen?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen! Heel veel gamen. Fallout 4, Battlefield, Battlefront, Counter Strike, Starcraft en nog meer. Ook doe ik aan het bewerken van video's en foto's Ik game op een BENQ van 144HZ en totaal zijn er 3 beeldschermen aangesloten op het huidige systeem maar bij het gamen wordt alleen de BENQ gebruikt.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik ben van plan rond de 1000 euro aan het systeem uit te geven maar ben niet beroerd om er iets bij te doen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
geen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijst.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel, Nvidia.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ben verliefd geworden op de ML08 vanwege het formaat en uiterlijk. Ik ga vrij veel naar lanparties maar de handle is niet noodzakelijk!
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag weten wat jullie van dit samengesteld systeem vinden. Op- of aanmerkingen?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600 Boxed | € 236,91 | € 236,91 |
| 1 | Gigabyte GA-B150N Phoenix-WIFI (rev. 1.0) | € 105,50 | € 105,50 |
| 1 | Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 | € 361,50 | € 361,50 |
| 1 | Silverstone Milo ML08 | € 86,50 | € 86,50 |
| 1 | Noctua NH-L9i | € 39,71 | € 39,71 |
| 1 | Crucial CT2K8G4DFD8213 | € 73,- | € 73,- |
| 1 | Silverstone SX500-LG | € 88,50 | € 88,50 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 83,- | € 83,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.074,62 | |
[ Voor 23% gewijzigd door Petaht op 19-01-2016 17:01 ]