Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ziet er verder wel interessant uit hoor!
De titel? JJ Abrams?MicGlou schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 11:31:
? Ik zie niet waarom dit een vervolg op Cloverfield zou moeten zijn?
JJ zegt:MicGlou schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 11:31:
? Ik zie niet waarom dit een vervolg op Cloverfield zou moeten zijn?
''The idea came up a long time ago during production. We wanted to make it a blood relative of Cloverfield. The idea was developed over time. We wanted to hold back the title for as long as possible.”
YES
31 maart in de bios

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Een echt 'vervolg' is het niet, het speelt zich alleen af in hetzelfde universum.
Niettemin ben ik ook erg benieuwd
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ook goed.Chiron schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 11:45:
Verwacht een stuk kleinere set, cast, en niet de mega spectaculaire monster en ontploffing shots als Cloverfield. Deze film schijnt allang gefilmd te zijn, voor een budget van rond de 5 miljoen dollar, waar Cloverfield het met minimaal 30 zou doen.
Een echt 'vervolg' is het niet, het speelt zich alleen af in hetzelfde universum.
De titel verwijst naar de straatnaam, plus dezelfde regisseur... maar zoals hier al eerder genoemd, het speelt zich blijkbaar af in hetzelfde universum maar kan zich qua verhaal/setting zeker niet Cloverfield 2 noemen.

Denk dat de film zich grotendeels in die bunker afspeelt.
Dat schijnt ook de oorspronkelijke titel geweest te zijn van de film, "The Cellar". Ze hebben er blijkbaar alleen wat scenes bij gefilmd en hier en daar wat aangepast om het aan de Cloverfield franchise te plakken.
[ Voor 33% gewijzigd door Chiron op 15-01-2016 13:06 ]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
IMDB: 10 Cloverfield Lane (2016)Waking up from a car accident, a young woman finds herself in the basement of a man who says he's saved her life from a chemical attack that has left the outside uninhabitable.
Toch knap dat deze trailer+de productie van de film zo lang geheim zijn gehouden
Iemand ook al opgevallen dat de eerste 2 cijfers die ingetoetst worden de eerste 2 cijfers zijn van de Lost serie? (ook een J.J. Abrams serie).
Ik kan in ieder geval niet wachten.
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
"Find what you love and let it kill you"
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
Spoiler alertDonstil schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 17:40:
Was Cloverfield niet die slechte HandyCam film van een paar jaar geleden? Of ben ik dan in de war. Die eigenlijk met de dood van alle hoofdpersonages afsloot?
Haha Nou ja zeg kon de trailer pas net bekijken maar dit is helemaal geen vervolg op Cloverfield (Gelukkig maar). Dit is gewoon een op zichzelf staande titel, gaat ook over iets heel anders.On_E schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 11:27:
[video]
Echt vanuit het niets dit! Een vervolg op 1 van mijn favoriete films!
Waking up from a car accident, a young woman finds herself in the basement of a man who says he's saved her life from a chemical attack that has left the outside uninhabitable.
Ooh krijgen we dat weer

Die film is inmiddels 8 jaar oud, als je hem nu nog niet gezien hebt dan heb je gewoon niets te zoeken in het topic over de tweede film.
[ Voor 52% gewijzigd door Donstil op 15-01-2016 20:04 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dit lijkt wel tof en aan het eind van de trailer hoor je ook dat typische geluid. De verwachtingen hiervoor liggen wel laag maar goed, we gaan zien.
[ Voor 43% gewijzigd door Mosin op 19-01-2016 18:50 ]
Als ik alle reacties afga, dan krijg ik die indruk ook wel een beetje.alcx schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 19:56:
Klinkt alsof ze de naam van Cloverfield gebruiken om een kleinere film te promoten.
Ik hoop niet dat dit ook het doel ervan is..
[ Voor 6% gewijzigd door Mosin op 19-01-2016 22:56 ]
Ben benieuwd.
Cloverfield destijds in de bios gezien en echt een WOW gevoel aan over gehouden.
Ik blijf er naar uit kijken
I am the great Cornholio!
The ramblings of an idiot
Het is duidelijk "in het universum" en geen vervolg, maar wel een steengoede film!
Persoonlijk hou ik alleen niet van films die zich maar op 1 locatie afspelen. En de laatste 5 minuten zijn wel beetje jammer maar voor de rest een aanrader!
Wel aantal vragen nu qua Emmet en die andere dame.
Vervolg mogelijk? Kan wel, denk ik.