Toen ik de bestelkosten aan het berekenen was voor een nieuwe zelfbouw-pc, stond Megekko bovenaan doordat zij als enige al mijn onderdelen konden leveren.
Megekko was voor mij een volledig onbekende aanbieder en dus ben ik een beetje aan het graven gegaan naar informatie over hen. Daarbij viel mij op dat zij over niet een keurmerk beschikken.
Daarna wilde ik eens kijken met hoeveel webshops dat nog meer het geval was. Daarbij kwam ik op de volgende suggesties om webshops in het algemeen met elkaar te vergelijken:
Megekko was voor mij een volledig onbekende aanbieder en dus ben ik een beetje aan het graven gegaan naar informatie over hen. Daarbij viel mij op dat zij over niet een keurmerk beschikken.
Daarna wilde ik eens kijken met hoeveel webshops dat nog meer het geval was. Daarbij kwam ik op de volgende suggesties om webshops in het algemeen met elkaar te vergelijken:
- Een overzicht van webshops op jullie website, niet alleen bij het berekenen van de bestelkosten.
- Kunnen filteren op het hebben van een keurmerk, zowel bij het berekenen van de bestelkosten als bij het algemene overzicht.
- Daar waar aangegeven staat welke keurmerken een bepaalde webshop heeft, linken naar de website ervan.
je mag me nickname afkorten (vapori bv)