Wijziging User Review Flapperbol JoostA

Pagina: 1
Acties:
  • 631 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:48
Review ontvangen dat ik niet reageerde op zijn PM.

Geen transactie met JoostA gehad, dus de review kan verwijderd worden volgens de V&A regels.

DM naar JoostA gestuurd met linkje naar dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostA
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-05 22:11
Prima hoor.
Dus je vindt dat je niet hoeft te reageren als iemand je een vraag stelt of een bod doet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:38

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruikers.

[ Voor 82% gewijzigd door InFamous op 21-01-2016 22:17 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:48
@JoostA:
Alle geïnteresseerden die een vraag hebben gesteld hebben hier gewoon antwoord op gekregen.
Jij gaf een bod waar ik niets mee kon, het lag zover van de vraagprijs af dat ik niet de moeite heb genomen om er serieus op in te gaan.
(Als ik op ieder bod op Tweakers/Marktplaats moet gaan reageren kan ik beter ontslag nemen ;) )

Dat terzijde, een voorwaarde van een review, welke in de V&A regels staat, is dat er een transactie heeft plaatsgevonden. Is geen sprake van, dus de advertentie kan weg.

@Mods: Gezien de reactie zijn beide partijen akkoord, do your thing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-07 19:19

InFamous

excommunicado

Hier is dus geen sprake van een overeenkomst of een gedegen poging tot het sluiten daarvan. Review is dus ook verwijderd.

Formerly known as Ragdoll

Dit topic is gesloten.