Toon posts:

Welke hardeschijf?

Pagina: 1
Acties:
  • 233 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Sinds 2 weken kan mijn computer mijn 2e harde schijf niet meer herkennen. Het is een oude harde schijf en aangezien ik niet echt verstand heb van computers leek het mij handig om het even te vragen inplaats van zomaar een andere harde schijf kopen. Op de harde schijf staan mijn steam games opgeslagen dus het zo handig zijn dat ik weet wat voor een hardeschijf ssd of wat dan ook goed voor mij is. Ook is het belangrijk dat hij niet al te duur is want mijn budget is niet heel groot. Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen.

Mvg,
Koen

Alle reacties

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Hoeveel ruimte heb je nodig en wat is je budget? Als er een SSD in past is dat altijd aan te raden.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Ook is het belangrijk dat hij niet al te duur is want mijn budget is niet heel groot.
Je hebt blijkbaar een budget, waarom noem je die niet?

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet precies hoeveel ruimte ik nodig heb in principe staan er alleen steam games op geinstalleerd. Mijn budget ligt rond de 100 euro

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 19:19:
Ik weet niet precies hoeveel ruimte ik nodig heb in principe staan er alleen steam games op geinstalleerd. Mijn budget ligt rond de 100 euro
Nou ga dat eens uitzoeken dan. Welke games, hoeveel tegelijk en hoeveel ruimte neemt dat bij elkaar in beslag.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

Topicstarter
ik denk dat ik rond de 150gb wel genoeg aan heb ook voor in de toekomst heb nu nog niet veel games maar dat gaat snel uitgebreid worden zodra ik een nieuwe ssd etc heb.

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Dan is dit wel een optie: pricewatch: Samsung 850 EVO 250GB

Verwijderd

Topicstarter
oke thnx voor de info

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:17

br00ky

Moderator Harde Waren
Ook dit topic hoort in Componenten Aankoopadvies maar mét eigen input en een fatsoenlijke topicstart. Slotje.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.