Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gaming en later ook 3D-Designing.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000-2000 euro, maar geld besparen op onderdelen zou altijd fijn zijn (als het maar niet betekent dat ik over een paar maanden onderdelen moet vervangen, extra kan altijd als ik het nodig heb).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Iiyama ProLite X2380HS monitor
ICIDU Wireless 300N PCI Adapter
2x HDD 500GB
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit heb ik zo ver: http://pcpartpicker.com/p/DrBzqs
(Link i.v.m. de kast, die kon ik niet vinden)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Gewoon beste natuurlijk xD
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als het werkt ben ik al lang blij ^^
Ga je overklokken?
Ik zou het niet weten... Heeft overclocken een invloed op je apparatuur? Kortere levens duur? Mijn laatste PC gaat nu al 10+ jaartjes mee (loopt op een "intel core 2 duo cpu e6550" sinds 2007), dus als ik dat nog eens kan vol houden zou dat fijn zijn. (kleine hardware upgrades over die 10 jaar)
Wat verwacht je van ons?
Een kijkje of het allemaal samen werkt, de kast kon ik niet vinden op deze website (van daar de PCPartpicker link) dus als iemand weet of die hier wel ergens staat, linkje zou fijn zijn ^^ En of ik nu nog makkelijk kan uitbreiden met de kast en onderdelen etc, etc...
En ik lees in sommige reviews dat soms kabels en schroefjes niet zijn mee geleverd, hoeveel en wat heb ik allemaal nog extra nodig bij deze build? of moet ik dat in de winkel nog ven zelf gaan kijken?
Gaming en later ook 3D-Designing.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000-2000 euro, maar geld besparen op onderdelen zou altijd fijn zijn (als het maar niet betekent dat ik over een paar maanden onderdelen moet vervangen, extra kan altijd als ik het nodig heb).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Iiyama ProLite X2380HS monitor
ICIDU Wireless 300N PCI Adapter
2x HDD 500GB
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit heb ik zo ver: http://pcpartpicker.com/p/DrBzqs
(Link i.v.m. de kast, die kon ik niet vinden)
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700 Boxed | € 349,90 | € 349,90 |
| 1 | Gigabyte GA-H170-HD3 | € 91,95 | € 91,95 |
| 1 | EVGA GeForce GTX 970 4GB Superclocked ACX 2.0 | € 348,- | € 348,- |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 28,50 | € 28,50 |
| 1 | Crucial CT2K8G4DFD8213 | € 75,95 | € 75,95 |
| 1 | Corsair RM550x | € 96,95 | € 96,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 81,33 | € 81,33 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.072,58 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Gewoon beste natuurlijk xD
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als het werkt ben ik al lang blij ^^
Ga je overklokken?
Ik zou het niet weten... Heeft overclocken een invloed op je apparatuur? Kortere levens duur? Mijn laatste PC gaat nu al 10+ jaartjes mee (loopt op een "intel core 2 duo cpu e6550" sinds 2007), dus als ik dat nog eens kan vol houden zou dat fijn zijn. (kleine hardware upgrades over die 10 jaar)
Wat verwacht je van ons?
Een kijkje of het allemaal samen werkt, de kast kon ik niet vinden op deze website (van daar de PCPartpicker link) dus als iemand weet of die hier wel ergens staat, linkje zou fijn zijn ^^ En of ik nu nog makkelijk kan uitbreiden met de kast en onderdelen etc, etc...
En ik lees in sommige reviews dat soms kabels en schroefjes niet zijn mee geleverd, hoeveel en wat heb ik allemaal nog extra nodig bij deze build? of moet ik dat in de winkel nog ven zelf gaan kijken?