Windows 10 education

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul859
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 30-09 11:46
Is de windows 10 education op slim.nl alles van windows of alleen maar een upgrade als je al windows hebt. Ik ben een student van een school die in de lijst staat en kan handig gratis windows gebruiken voor een nieuwe pc.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:03
Dat is normaal gesproken geen probleem. Je zal een ISO als download krijgen. Die brand je op DVD of schrijf je naar een USB stick en je kunt de boel gewoon op een kale PC installeren.

Zelfs al zou dat niet lukken, dan haal installeer je tijdelijk Windosws 7/8/10 zonder licentie en upgrade je hem met de gekochte versie. Eventueel kun je dan achteraf een reset uitvoeren waarmee je terug gaat naar een kale installatie van Windows 10 zonder dit handmatig te hoeven doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul859
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 30-09 11:46
The Realone schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 16:56:
Dat is normaal gesproken geen probleem. Je zal een ISO als download krijgen. Die brand je op DVD of schrijf je naar een USB stick en je kunt de boel gewoon op een kale PC installeren.

Zelfs al zou dat niet lukken, dan haal installeer je tijdelijk Windosws 7/8/10 zonder licentie en upgrade je hem met de gekochte versie. Eventueel kun je dan achteraf een reset uitvoeren waarmee je terug gaat naar een kale installatie van Windows 10 zonder dit handmatig te hoeven doen.
Dus ik hoef niet windows te hebben om de educatie versie te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:03
Dat is wat ik zeg. Moet ik er wel bij zeggen dat ik niet weet hoe dit licentietechnisch zit, ofwel of het legaal is of niet. Dat mag je zelf uitzoeken. ;)