evga gtx970 ftw+ ? en waar te kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 206 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yannickvannes
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-04-2021
forem,

ik ben al een tijdje opzoek naar een nieuwe videokaart,
na even rondkijken lijkt me de evga 970 ftw+ een goede optie wat denken jullie,ervaringen?

ook waar kan ik deze het best kopen? als ik hier op de pricewatch kijk vind ik hem voor 422 euro bij Sicomputers (belgie), als ik dan op de evga site kijk staat hij daar voor 360 dollar te koop dus naar euro's wordt dat ongeveer 330 euro (wel uit america vermoed ik) .

zijn deze kaarten hier in europa het zelfde,kan ik hem daar kopen en is hij dan bruikbaar in mijn pc?
dat is eigenlijk mijn grootste vraag.

alvast bedankt voor de hulp!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:55

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Vergeet de importheffing en BTW niet he ;)

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:35
en die kan flink oplopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:14

Deathchant

Don't intend. Do!

Er is geen verschil in kaarten; de sloten zijn gestandaardiseerd, dus of je nou VS-kaarten of EU-kaarten hebt, boeit niet :)

Ik zou em als ik jou was overslaan. Ik heb een zeer beknopte samenvatting mijn ervaring gedeeld: productreview: EVGA GeForce GTX 970 4GB FTW+ ACX 2.0+ review door Deathchant

De kaart an sich is goed, niks te klagen. Geen coilwhine, geen absurde temperaturen (ik heb wel een iets agressiever fanprofiel ingesteld), hoge OC out of the box...
Echter, als ik opnieuw een zoektocht mocht doen naar een GTX970, zou ik deze absoluut overslaan.
De verkrijgbaarheid van deze kaart is echt ronduit belabberd en geloof me maar als ik zeg dat ik al sinds de zomer naar deze kaart aan het zoeken ben. Ik heb em uiteindelijk wel, maar door stom geluk: overgenomen van een tweaker. Ik had em zelfs in bestelling staan bij Alternate.de én Caseking.de, maar uiteindelijk toen de op-voorraaddag verstreek, verschoof ineens deze datum naar 3 weken verder. En sindsdien heb ik het in de gaten gehouden voor de lol, en nog steeds hetzelfde.

Als je persé een EVGA wilt: met een beetje geluk kun je de EVGA SSC+ krijgen; qua kaart identiek aan de FTW+ behalve 26MHz op de core.

Ik zou je echt adviseren om een andere te nemen. Kijk bijvoorbeeld eens naar de MSI. Daar kun je niks verkeerds aan doen :) Wanneer je deze naar de FTW+ speeds zou clocken (geen probleem), dan is deze MSI koeler én stiller.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:35
Of de asus Strix die is stil en koel

[ Voor 10% gewijzigd door freaky35 op 14-01-2016 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:11

br00ky

Moderator Harde Waren
Slapend lid, immers sinds 2013 met 1 post of niet, je zou toch in middels moeten weten hoe het forum werkt. Aankoopadvies hoort in Componenten Aankoopadvies, echter alleen met eigen input. Over import vanuit Amerika is ook al ontzettend veel geschreven...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.