Ik zit hier te piekeren en ik kom er niet uit. We zijn hier aan het opruimen en daar komt plots mn powerball te voorschijn. Voor wie het niet kent, het is een leuke tool die je pols een beetje kan trainen (spieren) Zie filmpje: YouTube: Powerball Review and Recommendation | Training and Techniques
Maar ik zit daar nu eens naar te kijken... stel je dat je dit in het groot zou kunnen bouwen en de beweging kan automatiseren.. zou het niet voldoend energie leveren om de automatische beweging te kunnen voorzien van stroom en een berg overhouden? Het draait zo enorm hard ik het idee heb dat het best een boel energie kan opleveren.
Een powerball generator!
Waarom zou dit niet meer energie opwekken dan dat het zelf nodig heeft? Als ik tijd over heb ga ik er maar eens een tekening van maken. Een enorme hal met een paar enorme powerballs die energie opwekken.
Graag jullie wetenschappelijke visie om mn dagdroom in duigen te gooien.
Maar ik zit daar nu eens naar te kijken... stel je dat je dit in het groot zou kunnen bouwen en de beweging kan automatiseren.. zou het niet voldoend energie leveren om de automatische beweging te kunnen voorzien van stroom en een berg overhouden? Het draait zo enorm hard ik het idee heb dat het best een boel energie kan opleveren.
Een powerball generator!
Graag jullie wetenschappelijke visie om mn dagdroom in duigen te gooien.