Ik ben uit de generatie "If it ain`t broken, don`t fix it!" en mijn oude spullen deden het altijd goed. Vorige week was het eind daar voor onze beeldbuisTV na 25 jaar trouwe dienst. Nu een Samsung smart TV (UE32H6200AW), een Humax IHDR5200C en een chromecast audio gekocht. Maar dan begint het. Ik heb een Harman Kardon AVR 435, zonder HDMI poorten. Verder nog een hele fijne Meridian 206 CDspeler (klinkt zo mooi!!) (optische uitgang), een Panasonic DVD S35 dvd speler en een philips platenspeler.
De vragen:
- hoe sluit ik dit nou goed aan? Het zou een stuk gemakkelijker zijn als mijn receiver HDMI had maar ja, hij is nog te goed om weg te doen.
- ik heb nu 6 verschillende afstandsbedieningen. Met welke setup kan ik dat aantal zo klein mogelijk maken?
- tot op heden nooit mijn laptop audio/video aangesloten op de receiver. Hoe pak ik dat het best aan als ik dat wel wil doen?
Alvast bedankt voor jullie meedenken.
De vragen:
- hoe sluit ik dit nou goed aan? Het zou een stuk gemakkelijker zijn als mijn receiver HDMI had maar ja, hij is nog te goed om weg te doen.
- ik heb nu 6 verschillende afstandsbedieningen. Met welke setup kan ik dat aantal zo klein mogelijk maken?
- tot op heden nooit mijn laptop audio/video aangesloten op de receiver. Hoe pak ik dat het best aan als ik dat wel wil doen?
Alvast bedankt voor jullie meedenken.