Beste mede-Tweakers, ik heb afgelopen week een desktop PC in elkaar gezet, welke ik wil gaan gebruiken om te gamen. Het enige wat ik nog mis is een verbinding met een draadloos netwerk.
Na wat rondgekeken te hebben hier op Tweakers is mijn keus gevallen op de Intel Dual Band Wireless-AC 7265. Deze ondersteunt 5GHz en 802.11ac.
Mijn vraag nu: zal deze kaart werken in mijn desktop? Is er geen antenne nodig om ontvangst te krijgen of is puur deze chip genoeg? En hoe moet ik deze aansluiten op mijn moederbord?
Specs:
Intel Core i5 4690K
Asus z97-K
R9 280X 3GB Twin Frozr
Seasonic EVO 520W
(Zie mijn inventaris voor alle onderdelen)
Kan ik de Intel Dual Band Wireless-AC 7265 aansluiten op mijn moederbord? Moet ik deze aansluiten op het PCIe x1 slot?
Ik kom er even niet meer uit, misschien kunnen jullie mij helpen?
Na wat rondgekeken te hebben hier op Tweakers is mijn keus gevallen op de Intel Dual Band Wireless-AC 7265. Deze ondersteunt 5GHz en 802.11ac.
Mijn vraag nu: zal deze kaart werken in mijn desktop? Is er geen antenne nodig om ontvangst te krijgen of is puur deze chip genoeg? En hoe moet ik deze aansluiten op mijn moederbord?
Specs:
Intel Core i5 4690K
Asus z97-K
R9 280X 3GB Twin Frozr
Seasonic EVO 520W
(Zie mijn inventaris voor alle onderdelen)
Kan ik de Intel Dual Band Wireless-AC 7265 aansluiten op mijn moederbord? Moet ik deze aansluiten op het PCIe x1 slot?
Ik kom er even niet meer uit, misschien kunnen jullie mij helpen?