Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

mijn vriendin en ik zijn op zoek naar een nieuwe smartphone. Ikzelf heb nog een oude Nokia E6 (ja, die leeft nog steeds! >:) ), mijn vriendin een Asha.

Na heel veel opzoekwerk ben ik er (denk ik) al toe gekomen dat we voor een HTC gaan...
Maar als leek is het soms moeilijk om nog tot een eindbesluit te komen welke het dan uiteindelijk wordt.

Het stond eigenlijk een tijdje vast dat het de HTC M8s zou worden, maar we stelden de aankoop telkens wat uit omwille van het prijskaartje. Nu ben ik onlangs dan op de HTC Desire 626 gestoten...

Is er iemand die (iemand kent die) ervaring heeft met beide toestellen, of die goed advies kan geven?

Wat ik zoek? Eigenlijk gewoon simpelweg een smartphone die ik NIET iedere dag moet opladen. Ben
zeker niet de persoon die de ganse dag Wifi/Internet/Bluetooth of eender wat heeft opstaan. Dus dat
mag geen issue zijn.

Ik heb hier op de site de vergelijking al gemaakt tussen beide toestellen en zie al de verschillen wel
(Desire 626: lagere schermresolutie, één ledflitser ipv 2, ...) maar dat helpt me niet echt verder.

Wat denken jullie....de M8s of de Desire 626?

Alvast bedankt voor het advies!