Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

ik heb een MSI GX70 3CC Destroyer. Hierin zat standaard een 128 GB SSD en 1 TB HDD.
Ik wil de SSD graag vervangen door een SSD met een grotere capaciteit. Echter weet ik niet zeker of dit wel mogelijk is.

http://www.msi.com/produc...r.html#hero-specification
Bij de specificaties van de MSI site staat
Storage Up to 128GB SATA + 1TB SATA 7200rpm
Hiermee lijken ze te zeggen dat het systeem een SSD van maximaal 128 GB ondersteunt.

http://www.mrmemory.co.uk...dnow-v300-ssd-upgrade-kit
Op deze site worden Kingston SSDs met 240 GB, 480 GB en zelfs 960 GB aangeboden die in de MSI GX70 3CC Destroyer horen te passen.

Nou weet ik zelf niet zo zeker of een upgrade mogelijk is, en verder ben ik zelf niet erg computer technisch ingesteld, maar ik zat zelf te denken aan
deze
pricewatch: Kingston HyperX Savage SSD 480GB
of
pricewatch: Kingston SSDNow KC400 512GB

Alle hulp wordt zeer gewaardeerd!

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2016 03:38 . Reden: Spelling :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-09 15:39
Waarschijnlijk werd dat model verkocht met verschillende SSD opslagcapaciteiten waarvan de 128GB de grootste was. Normaliter kan je zonder problemen een SSD installeren met een grotere opslagcapaciteit

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 08:57

Croga

The Unreasonable Man

Ik heb nagenoeg dezelfde, heb hem alleen aangeschaft met standaard de 750GB harddisk.
Ik heb indertijd de harddisk er uit gehaald, een 512GB SSD en een 2TB harddisk er in gezet.

De GX70 heeft 2 bays; 1 normal height 2.5" waar alle gangbare SSDs in kunnen (daar zit nu je 128GB SSD) en 1 double height 2.5" waar alle SSDs en alle laptop HDDs in kunnen (de 2TB schijf is double height).

Upgraden is in jouw geval dus geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat is goed om te weten, bedankt! :)

Weten jullie misschien ook of de twee SSDs die ik eerder noemde compitabel zullen zijn met mijn laptop?