[iPhone] AH Bonuskaart in Wallet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisvo
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-01-2023
Beste forumleden,

ik had in mijn Apple Wallet een bonuskaart zitten. Echter, deze bonuskaart (de echte versie) was kapot gegaan dus ik heb een nieuwe bonuskaart gehaald bij de AH. Nu wilde ik die nieuwe bonuskaart toevoegen aan wallet (heb eerst de oude verwijderd) maar ik krijg het niet voor elkaar. Enige manier die "lijkt" te lukken is via www.cardsinpassbook.com maar dan zegt hij dat hij mijn bonuskaart wil bijwerken. Echter, die oude heb ik verwijderd dus er is geen sprake van bijwerken..

kortom:

- oude bonuskaart verwijderd uit wallet;
- wil nieuwe kaart toevoegen via cardsinpssbook.com
- die site geeft melding "bijwerken" ipv "toevoegen" dus hij ziet de oude kaart nog op de een of andere manier maar die is niet zichtbaar in mijn telefoon
- nieuwe kaart komt dus níet in mijn telefoon

sterker nog als ik hem nu nog een keer toevoeg zegt hij kaart reeds aanwezig

Hoe krijg ik mijn nieuwe bonuskaart in de Wallet app?

Beste antwoord (via Daedalus op 14-01-2016 14:17)

• Techrvw
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 06-05 20:01

Techrvw

https://techrvw.com/ | TikTok

Je hebt daar een handige app voor:

Stocards

In de app kan je allemaal kaarten toevoegen en ook op de Watch de kaarten bekijken en laten scannen.
Super handig!

Ik zelf raadt die aan boven de Wallet app :)

https://techrvw.com/

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hyloba
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-12-2022
Dit terzijde, maar ik kan geen enkele bonuskaart toevoegen aan de wallet app, is dat normaal?

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• Techrvw

Techrvw

Je hebt daar een handige app voor:

Stocards

In de app kan je allemaal kaarten toevoegen en ook op de Watch de kaarten bekijken en laten scannen.
Super handig!

Ik zelf raadt die aan boven de Wallet app :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZorbaR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:36
Stocard werkt inderdaad heel goed. Bij andere apps (FidMe bv) waren er wel altijd barcodes die niet werkte, maar bij Stocard werken ze allemaal :) ziet er ook mooi uit.

Keep on running

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisvo
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-01-2023
jep dan maar overstappen op stocards, werkt stukke beter inderdaad. jammer eigenlijk dat wallet niet beter is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
De app heb ik hier voor het eerst gehoord. Gelijk gedownload echt een super app. Portemonnee is ook gelijk een stuk dunner!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techrvw

Techrvw

DeeSung schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 21:12:
De app heb ik hier voor het eerst gehoord. Gelijk gedownload echt een super app. Portemonnee is ook gelijk een stuk dunner!
Ja zeker! Bij mij ook :)
Al die pasjes voor winkels enzo eruit.. alleen de bankpas en ID erin haha super app!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Stocards is heerlijk, en je kan hem als widget toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-04 11:43
Top! Ik ga hem ook proberen, hoe wertkt dat bij de kassa? Telefoon overhandigen aan medewerkster oid ? Of je apple watch ergens langshalen?

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techrvw

Techrvw

Cyw00d schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 14:33:
Top! Ik ga hem ook proberen, hoe wertkt dat bij de kassa? Telefoon overhandigen aan medewerkster oid ? Of je apple watch ergens langshalen?
Bij mijn Ah gebruiken ze bij de kassa nog oude scanners, die hebben wat meer moeite. Dan neemt de medewerkster de code van de bonuskaart over. Die staat onder de streepjes code.

Bij de zelfscan kassan van AH pakt hij hem meteen. Zowel de Watch als m'n iPhone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
Ja, mijn telefoon scande hij helaas niet. En de bonuskaart had ik niet meer bij.

Ik ben ook benieuwd hoe dit bij de Makro gaat, accepteren ze dat bij de kassa's etc? Omdat je zonder pasje geen eens binnen mag komen normaal.

Ik ga een keer de zelfscan proberen bij de AH, thanks!

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:26

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Heb het vandaag ook geprobeerd, maar het werkt mooi dus niet bij de de AH hier.
En wij hebben helaas ook geen zelfscan. Dus toch maar weer de echte bonuskaart mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
Wij hebben ook geen zelfscan helaas :(

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Dank voor de tip. Stocard gelijk op me iPhone gezet.
Hier is een zelfscan aanwezig bij AH. Straks eens even testen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• immetjes
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:22

immetjes

HIER is BERN-E

Hendrikje1 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 09:17:
Dank voor de tip. Stocard gelijk op me iPhone gezet.
Hier is een zelfscan aanwezig bij AH. Straks eens even testen.
Als er zelfsscan (en Wifi) is dan kun je ook de appieapp op je telefoon (ik heb een iPhone 6) zetten die koppelen aan je bonuskaart en dan je telefoon als zelfscanner gebruiken. Werkt sneller dan de handscanners en heb je die hele bonuskaart verder niet meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
immetjes schreef op maandag 18 januari 2016 @ 09:27:
[...]

Als er zelfsscan (en Wifi) is dan kun je ook de appieapp op je telefoon (ik heb een iPhone 6) zetten die koppelen aan je bonuskaart en dan je telefoon als zelfscanner gebruiken. Werkt sneller dan de handscanners en heb je die hele bonuskaart verder niet meer nodig.
Dat is inderdaad ook een optie. Heb een 6S+ hier.
Voor nu test ik het met de zelfscan, de volgende keer met de appie app.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-05 18:45

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Ik zou de pas toch graag aan Wallet toevoegen aangezien die ook op een mooie en snelle manier werkt op de Apple Watch (de cards apps hebben dat niet). cardsinpassbook lijkt echter niet meer te werken met de nieuwe Apple Wallet. Na het invullen van het bonusnummer gebeurt er in ieder geval niets op mijn telefoon. Iemand een idee of en zoja hoe dit dan werkt?

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElGrandoNeuso
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:10
DeNachtwacht schreef op zondag 13 mei 2018 @ 14:37:
Ik zou de pas toch graag aan Wallet toevoegen aangezien die ook op een mooie en snelle manier werkt op de Apple Watch (de cards apps hebben dat niet). cardsinpassbook lijkt echter niet meer te werken met de nieuwe Apple Wallet. Na het invullen van het bonusnummer gebeurt er in ieder geval niets op mijn telefoon. Iemand een idee of en zoja hoe dit dan werkt?
Stocards werkt prima op AW - je kunt hem via complicaties direct op je wijzerplaat zetten. Kan m.i. niet handiger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Wallet is veel handiger want die staat al op de Apple watch en laadt veel sneller? Bovendien zit de stocards app op de iPhone vol met reclamemeldingen van de betreffende bedrijven, vandaar dat ik zelf al een tijdje PasNL gebruik. Maar liever zou ik alles in wallet hebben, dus nogmaals de vraag; kan dat?

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Cyw00d schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 12:04:
Ja, mijn telefoon scande hij helaas niet. En de bonuskaart had ik niet meer bij.

Ik ben ook benieuwd hoe dit bij de Makro gaat, accepteren ze dat bij de kassa's etc? Omdat je zonder pasje geen eens binnen mag komen normaal.

Ik ga een keer de zelfscan proberen bij de AH, thanks!
Gezien deze thread toch revived is: heb je daar serieus wel eens controle gehad dan? :P
Ik loop altijd zo door. Ben zelfs maar gestopt met het uitprinten, invullen en ondertekenen van die toegangsformuliertjes voor derden, want het interesseert ze toch helemaal niets wie ermee naar binnen loopt.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyw00d
WhatsappHack schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 19:49:
[...]

Gezien deze thread toch revived is: heb je daar serieus wel eens controle gehad dan? :P
Ik loop altijd zo door. Ben zelfs maar gestopt met het uitprinten, invullen en ondertekenen van die toegangsformuliertjes voor derden, want het interesseert ze toch helemaal niets wie ermee naar binnen loopt.
Damn oud bericht haha. Ik loop bij de Makro ook tegenwoordig binnen zonder controle, gewoon tel onder de scanner en gaan.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Maar niemand die een idee heeft hoe je de bonuskaart aan Wallet toevoegt?

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
DeNachtwacht schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 20:56:
Maar niemand die een idee heeft hoe je de bonuskaart aan Wallet toevoegt?
Het schijnt te kunnen met https://geo.itunes.apple....t=8&at=1010loXs&ct=286620

Kost €2,30. Ik ga het niet proberen gezien Stocard werkelijk perfect werkt op zowel iPhone als Watch, dus dat zul je zelf moeten proberen of het inderdaad werkt. ;)

Overigens echt maar één Google query voor nodig had... ;)

[ Voor 5% gewijzigd door WhatsappHack op 16-05-2018 21:29 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Pagina: 1