Longsleeve oranje tshirt

Pagina: 1
Acties:
  • 410 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwdgk
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-11-2023
Sorry als ik niet op het goede subforum ben.
Ik ben opzoek naar een oranje longsleeve shirt, zo goedkoop mogelijk en zonder toeters en bellen.
Het is bedoeld om onder een carnavalspak te dragen dus hoeft niet lang mee te gaan.

Aangezien de tweaker een brede kennis heeft dacht ik het hier eens te proberen :9

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pnnnkk
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10 21:47
Waar heb je al gezocht?

Ik zou bij zeeman, wibra, etc kijken. Of bedoel je online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwdgk
Ben pas net opzoek gegaan en ben online begonnen. Morgen wilde ik naar de zeeman etc. inderdaad bellen. Vroeg me af of iemand misschien online een paar goede adressen weet? Op alibaba vind ik het vrij lastig een verkoper te vinden, de meeste verkopen ook in bulk.

[ Voor 24% gewijzigd door jwdgk op 13-01-2016 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:38
Het lijkt me sterk dat je online niks kan vinden, maar om anderen niet werk te laten doen die jij zelf al hebt gedaan: waar heb je op gezocht en waarom waren de resultaten niet naar wens?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwdgk
Door te googelen alleen maar dure shirts gevonden. Zie mijn gewijzigde reactie over alibaba ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matroosoft
  • Laatst online: 13:23

matroosoft

Lone Christian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
letterlijk de eerste sponsored link op google:

http://kleding.shopalike....qjRLWZI0I4mvcAaAv528P8HAQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwdgk
Misschien niet helemaal duidelijk geweest. Ik zoek een echt goedkoop shirt liefst <10 euro. Wehkamp gezien en is niet wat ik zoek. Wearme niet gezien volgens mij maar 11 euro lijkt me nog redelijk veel. En unfor dat overzicht heb ik ik al gezien ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matroosoft
  • Laatst online: 13:23

matroosoft

Lone Christian

Goedkoper dan bij Wearme ga je niet vinden. Misschien dat je bij de Primark nog een kans maakt, maar dan weet je zeker dat het door kinderen gemaakt is..

<€10 voor een longsleeve shirtje in een bijzondere kleur is denk ik gewoon niet zo realistisch qua budget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het Shopping Forum is niet bedoeld voor "waar kan ik X kopen?". Het topic openen voor het zelf zoeken maakt dat het ook niet zinvol is om te verplaatsen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.